عطر ادکلن متالیکا الحمبرا “تام فورد متالیک الحمبرا” Metalica Alhambra

ناموجود

عطر ادکلن متالیکا Metalica الحمبرا عطری زنانه و شیک با رایحه ی گرم و شیرین است و مشابه و نسخه شرکتی ادکلن معروف تام فورد متالیک می باشد. این عطر ادکلن زنانه در گروه بویایی گلی آلدهیدی پودری قرار دارد و از پخش بو و دوام بالایی برخوردار است. عطر ادکلن متالیکا تام فورد متالیک الحمبرا را با قیمت خرید ارزان و عمده از نمایندگی شرکت الحمبرا در ایران خرید کنید. ادکلن های الحمبرا در فروشگاه رویال پرفیوم مرکز خرید فروش ادکلن های الحمبرا به قیمت ارزان و عمده در فروشگاه الحمبرا در ایران پخش می شود شما می توانید به صورت آنلاین خرید خودتان را انجام دهید. 

برند : الحمبرا

حجم : 100میل

جنسیت :  زنانه

رایحه : گرم و شیرین

فصل : فصول سرد

کشور سازنده : امارات

 

بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

10% 595,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن متالیکا الحمبرا “تام فرد متالیک الحمبرا” Metalica Alhambra زنانه 100 میل

عطر ادکلن متالیکا Metalica الحمبرا عطری زنانه و شیک با رایحه ی گرم و شیرین است و مشابه و نسخه شرکتی ادکلن معروف تام فورد متالیک می باشد. این عطر ادکلن زنانه در گروه بویایی گلی آلدهیدی پودری قرار دارد و از پخش بو و دوام بالایی برخوردار است. عطر ادکلن متالیکا تام فورد متالیک الحمبرا را با قیمت خرید ارزان و عمده از نمایندگی شرکت الحمبرا در ایران خرید کنید. ادکلن های الحمبرا در فروشگاه رویال پرفیوم مرکز خرید فروش ادکلن های الحمبرا به قیمت ارزان و عمده در فروشگاه الحمبرا در ایران پخش می شود شما می توانید به صورت آنلاین خرید خودتان را انجام دهید. 

معرفی عطر ادکلن متالیکا زنانه الحمبرا

ما تمایل داریم خود را به دیگران اثبات کنیم به همین منظور است که لباس مناسب می پوشیم، نحوه ی حرف زدن خود را بر حسب شخصیت مان شکل می دهیم و در نهایت عطر مخصوص خودمان را می زنیم. هر گاه بوی عطری که همیشه استفاده می کنیم به مشام برسد تصویر ما در ذهن دیگران تداعی شود. اگر قصد دارید یک رایحه بسیار خاص و منحصر به فرد به عنوان امضای خود انتخاب کنید ادکلن متالیکا الحمبرا انتخاب بسیار مناسبی می باشد. ادکلن متالیکا رایحه ی فوق العاده و تکرار نشدنی دارد. این رایحه به گونه ای است که حتی آقایان نیز از آن استفاده کنند و آن را یک عطر یونیسکس می دانند. ادکلن تام فورد متالیک زنانه رواحی مانند آلدهید، زالزالک و وانیل دارد. نت ها بسیار ماهرانه و با ظرافت در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. 

چرا عطر ادکلن تام فورد متالیک متالیکا الحمبرا را انتخاب کنیم؟

برند الحمبرا توانست با تولید ادکلن متالیکا Metalica انقلابی در صنعت عطر ادکلن به پا کند. عطر تام فورد متالیک متالیکا الحمبرا برای زنانه مدرن، مصمم و با اراده که تمایل دارند مانند ستاره بدرخشند طراحی شده است. این عطر زنانه مانند پودینگ وانیلی گرم است و در بشقابی نقره ای سرو می شود. استفاده از عطر متالیکا برا مجالس و مهمانی های رسمی و همچنین قرار ملاقات های عاشقانه پیشنهاد می شود.

قیمت خرید عطر ادکلن متالیکا تام فورد متالیک زنانه الحمبرا

 ادکلن متالیکا الحمبرا در دسته پر فروش ترین عطر ادکلن مردانه جهان قرار دارد. خرید قیمت عطر ادکلن متالیکا زنانه در سایت عطر ادکلن رویال پرفیوم با قیمت و نرخ عمده عرضه می گردد . رویال پرفیوم مرکز پخش عطر ادکلن های اماراتی و عربی در ایران انواع عطر ادکلن مردانه و زنانه را زیر قیمت بازار و به قیمت عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه به  دست خریداران عزیز در سراسر کشور می رساند. تمام فروشگاه های عطر ادکلن در ایران می توانند انواع عطر ادکلن زنانه و مردانه شرکت عطر ادکلن الحمبرا ، شرکت عطر ادکلن جانوین ، شرکت عطر ادکلن روونا و سایر برند ها را به صورت عمده و زیر قیمت بازار از فروشگاه رویال پرفیوم تهیه کنند.

ادکلن متالیک زنانه الحمبرا نمونه شرکتی ادکلن معروف تام فورد متالیک

میشن الحمبرا از مطرح ترین شرکت هایی است که در عرصه عطر ادکلن فعالیت می کند و ادکلن متالیک را با الهام گرفتن از ادکلن تام فورد متالیک طراحی و تولید کرده است.  شرکت الحمبرا یکی از شرکت های معتبر تولید کننده عطر ادکلن در امارات است که شهرت جهانی دارد و بهترین و با کیفیت ترین عطر ادکلن های زنانه مردانه را با قیمت مناسب طراحی و تولید می کند. الحمبرا به صورت رسمی با نام نشان تجاری با خرید فرمولاسیون اورجینال و اصل از مشهور ترین برند های عطر ادکلن سازی دنیا اقدام به تولید نمونه شرکتی آن ها با بهترین کیفیت می کند. الحمبرا نمونه شرکتی عطر ادکلن های فرانسوی را با با نام و نشان رسمی با بهترین کیفیت در ماندگاری و پخش بو و قیمت بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تولید می کند .

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن Metalica Alhambra زنانه

عطر متالیکا زنانه دارای رایحه ای دلپذیر و اعتیاد آور است باشکوه و ظرافت جعلی ساحته شده و طرفدارانش را بایک بدنه چشمک زن و براق که نمادی از زنان مدرن و قاطع است محسور می کند. بطری این محصول با بدنه ای متالیک و ترکیب نقره ای و طلایی یک شگفتی مدرن از دنیای عطر است. شیشه عطر با همانگی زیبایی در نامش قرار دارد و کاملا براق دیزاین شده است. همچنین در پوش ادکلن نیز به رنگ طلایی می باشد که به زیبایی بر روی بدنه سوار شده است. 

مرکز پخش عمده عطر ادکلن های عربی در ایران 

فروشگاه عطر ادکلن رویال پرفیوم مرکز پخش ادکلن های شرکت الحمبرا و انواع عطر ادکلن اماراتی زنانه و مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به دست فروشگاه های عطر ادکلن و مصرف کنندگان در ایران می رساند. اگر فروشنده عطر ادکلن هستید می توانید برای خرید عمده و محصولات مورد نیاز خود می توانید با مدیریت فروش رویال پرفیوم تماس بگیرید یا سفارش های خود را در سایت رویال پرفیوم ثبت کنید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه به قیمت عمده و زیر قیمت بازار عرضه می گردد. فروشگاه رویال پرفیوم انواع عطر ادکلن زنانه مردانه فرانسوی،عربی و اماراتی را با قیمت عمده پخش می کند. 

برای مشاهده قیمت و خرید ادکلن متالیکا زنانه و همه عطر ادکلن های شرکت الحمبرا به فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و با قیمت مناسب خریداری کنید تا توسط تیم پشتیبانی و ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما به هرجایی از کشور ارسال شود. 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن متالیکا الحمبرا “تام فورد متالیک الحمبرا” Metalica Alhambra”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,