عطر ادکلن هارمونی کد ابسولوت فراگرنس ورد Harmony Code Absolute

ناموجود

ویژگی‌های محصول
  • برند: فرگرانس ورد

عطر ادکلن هارمونی کد ابسلوت Harmony Code Absolute فراگرنس ورد عطری مردانه و شیک با رایحه ی گرم و تند است و در دسته بویایی شرقی ادویه ای قرار دارد. این عطر مردانه مشابه و نمونه شرکتی ادکلن معروف جورجیو آرمانی کد آبسلو می باشد. عطر هارمونی کد آبسلوت این عطر جسورانه و اغواکننده رایحه گرم و تندی را خلق می کند که اعتماد به نفس جسورانه مردانه را هر مردی بیدار می کند تا هر لحظه را در یابد. این عطر ادکلن اماراتی مردانه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و از ادکلن های با کیفیت وارداتی می باشد. قیمت خرید ادکلن هامونی کد آبسلوت قیمت ارزان و عمده است که در فروشگاه رویال پرفیوم مرکز عرضه و پخش محصولات شرکت فراگرنس ورد در ایران به صورت عمده و تک سفارش دهید تا تیم پشتیبانی و فروش در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما به سراسر کشو ارسال کنند. 

برند : فراگرنس ورد

حجم : 100میل

جنسیت : مردانه 

رایحه : گرم و تند 

مشابه : جورجیو آرمانی کد آبسلو 

گروه بویایی : شرقی ادویه ای

مرغوبت کالا : شرکتی

فصل : فصول خنک و سرد

کشور سازنده : امارات

بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

14% 560,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن هارمونی کد ابسولوت فراگرنس ورد Harmony Code Absolute مردانه 100میل

عطر ادکلن هارمونی کد ابسلوت Harmony Code Absolute فراگرنس ورد عطری مردانه و شیک با رایحه ی گرم و تند است و در دسته بویایی شرقی ادویه ای قرار دارد. این عطر مردانه مشابه و نمونه شرکتی ادکلن معروف جورجیو آرمانی کد آبسلو می باشد. عطر هارمونی کد آبسلوت این عطر جسورانه و اغواکننده رایحه گرم و تندی را خلق می کند که اعتماد به نفس جسورانه مردانه را هر مردی بیدار می کند تا هر لحظه را در یابد. این عطر ادکلن مردانه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و از ادکلن های با کیفیت وارداتی می باشد. قیمت خرید ادکلن هامونی کد آبسلوت قیمت ارزان و عمده است که در فروشگاه رویال پرفیوم مرکز عرضه و پخش محصولات شرکت فراگرنس ورد در ایران به صورت عمده و تک سفارش دهید تا تیم پشتیبانی و فروش در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما به سراسر کشو ارسال کنند. 

معرفی عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد ابسلو فراگرنس ورد

عطر ادکلن هارمونی کد زرد محصول شرکت باسابقه و معتبر فراگرنس ورد است که در امارات متحده عربی با استفاده از رایحه ها و اسانس های اورجینال فرانسوی تولید شده است. با توجه به طبع گرمی که ادکلن آرمانی کد ابسلوت دارد مناسب برای استفاده در فصول سرد سال و مهمانی ها و دورهمی ها می باشد. ادکلن عطر هارمونی کد ابسلوت فراگرنس ورد یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های مردانه شرکت فراگرنس ورد است. فراگرنس ورد تمامی عطر ادکلن های خود را با استفاده از بهترین رایحه های اورجینال و خالص فرانسوی تولید و به بازار عطر ادکلن عرضه می کند.

ادکلن اماراتی هارمونی کد آبسلوت مشابه ادکلن معروف جورجیو آرمانی کد آبسلو

ادکلن هارمونی کد مردانه در امارات تولید شده است اما رایحه و اسانسی در تولید آن بکار رفته است فرانسوی است و به بیان دیگر ادکلنی اماراتی با رایحه ی فرانسوی می باشد. به دلیل قیمت بالای ادکلن معروف جورجیو آرمانی کد آبسلو، شرکت فراگرنس ورد با خریداری فرمولاسیون و رایحه های اورجینال این عطر از شرکت سازنده اقدام به نمونه شرکتی آن با نام هارمونی کد آبسلوت کرده است که رایحه ای بسیار مشابه به آرمانی کد آبسلو دارد اما با قیمتی بسیار مناسب تر که بسیاری از مردم توان خرید آن را داشته باشند. 

خرید عطر ادکلن اماراتی

خرید عطر ادکلن آرمانی کد ابسلو مناسب کادو و هدیه تولد

اگر قصد خرید عطر ادکلن مردانه با رایحه گرم و تند برای کادو و هدیه دادن را دارید که ماندگاری و پخش بوی بالایی داشته باشد خرید ادکلن مردانه هارمونی کد طلایی برای شما بهترین انتخاب است. این ادکلن مردانه رایحه بسیار خوشبو و بی نظیری  دارد که بسیاری از آقایان از آن استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید عطر هارمونی کد ابسلوت را به قیمت عمده و ارزان از فروشگاه رویال پرفیوم تخصصی ترین مرکز خرید عطر ادکلن برای عطیزان خود سفارش دهید و با کاد و هدیه دادن این ادکلن ان ها را خوشحال کنید. 

خرید عطر ادکلن زنانه

رایحه عطر ادکلن هارمونی کد آبسلوت مردانه فراگرنس ورد

عطر هارمونی کد ابسلوت با رایحه گرم و جذاب شروعی شیرین و خوشمزه از ترکیب دانه تونکا و وانیل و همراهی رایحه مرکباتی ملایم از سیب و پرتقال ماندرین دارد که رایحه ای ساده اما بسیار دلپذیر دارد. پس از مدتی رایحه مرکباتی کمرنگ می شود و تلخی متعادلی از ادویه جات و چوب جایگزینش می شود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم و شیرین، وانیلی و کهربایی مانند است که حس پودری ضعیفی به همراه دارد. حضور رایحه چوب ها و ادویه جور در این میان حس مردانه تر و شکیل تری به این عطر می بخشد.

  • رایحه اولیه : سیب , نارنگی ماندرین
  • رایحه میانی : شکوفه پرتقال , جوز , تخم هویج
  • رایحه انتهایی : وانیل , دانه تونکا , روایح چوبی , جیر

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن Harmony Code Absolute مردانه فراگرنس ورد

عطر ادکلن هارمونی کد آبسلوت ظاهر و بسته بندی ساده و درعین حال بسیار شیک دارد که مطابق سلیقه اقایان عزیز طراحی و تولید شده است. این عطر به دلیل داشتن بطری زرد رنگ به هارمونی کد زرد یا طلایی نیز معروف است که با رنگ مشکی نام ادکلن Harmony Code Absolute بر روی آن نوشته شده است.  درب ادکلن به رنگ مشکی است که به زیبایی بر روی شیشه قرار گرفته است. این ادکلن مردانه حجمی معادل 100 میل ارد و با غلظت ادو پرفیوم طراحی شده است . 

خرید عطر ادکلن عربی

رویال پرفیوم نمایندگی شرکت فراگرنس ورد در ایران

فروشگاه عطر ادکلن رویال پرفیوم بزرگترین وارد کننده و پخش کننده انواع عطر ادکلن های فرانسوی اصل، اماراتی و عربی می باشد که با واردات مستقیم و حذف واسطه ها محصولات را با بالاترین کیفیت در ماندگاری و پخش بو به دست مصرف کنندگان عزیز و فروشگاه های عطر ادکلن می رساند. تمامی فروشگاه های عطر ادکلن برای اطلاع از قیمت و خرید عمده محصولات می توانند با مدیریت فروش رویال پرفیوم تماس بگیرند یا سفارش خود را در سایت ثبت کنند. رویال پرفیوم هر روزه محصولات را به سراسر کشور ارسال می کند. همین امروز می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا پس از پردازش  و بررسی توسط تیم پشتیبانی و فروش در کمترین زمان ممکن با ضمانت اصل بودن کالا برای شما ارسال گردد .

برای مشاهده قیمت و خرید ادکلن هارمونی کد ابسلوت و همه عطر ادکلن های شرکت فراگرنس ورد که رایحه بهترین ادکلن های برند می باشد به فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و با قیمت مناسب خریداری کنید. 

توضیحات تکمیلی

برند

فرگرانس ورد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن هارمونی کد ابسولوت فراگرنس ورد Harmony Code Absolute”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,