عطر ادکلن وصال اجمل Wisal Ajmal

ویژگی‌های محصول
  • برند: اجمل

عطر ادکلن وصال Wisal اجمل عطری زنانه مردانه و جذاب با رایحه ی ملایم و خنک است. ادکلن وصال محصول شرکت معتبر و معروف اجمل است که در امارات متحده عربی طراحی و تولید شده است و ادکلن های وارداتی باکیفیت می باشد. این عطر ادکلن عربی زنانه مردانه ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ادکلن های شرکت اجمل می باشد. قیمت خرید ادکلن وصال اصل به قیمت عمده و بسیار مناسب در فروشگاه رویال پرقیوم عرضه می گردد. عطر وصال اجمل را می توانید باضمانت اصالت و کیفیت از فروشگاه رویال پرفیوم در ایران خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به هرجایی از کشور برای شما ارسال گردد .

 

برند : اجمل

حجم : 100میل

جنسیت : زنانه مردانه

رایحه : ملایم و خنک

فصل : تمام فصول به ویژه بهار و تابستان 

کشورسازنده : امارات

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

11% 1,550,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن وصال اجمل Wisal Ajmal زنانه مردانه 50میل

عطر ادکلن وصال Wisal اجمل عطری زنانه مردانه و جذاب با رایحه ی ملایم و خنک است. ادکلن وصال محصول شرکت معتبر و معروف اجمل است که در امارات متحده عربی طراحی و تولید شده است و ادکلن های وارداتی باکیفیت می باشد. این عطر ادکلن زنانه مردانه ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ادکلن های شرکت اجمل می باشد. قیمت خرید ادکلن وصال اصل به قیمت عمده و نرخ نمایندگی در فروشگاه رویال پرقیوم عرضه می گردد. عطر وصال اجمل را می توانید به صورت تک و عمده از فروشگاه رویال پرفیوم مرکز پخش ادکلن های شرکت اجمل در ایران خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به هرجایی از کشور برای شما ارسال گردد .

معرفی عطر ادکلن وصال اجمل اصل

عطر ادکلن وصال یکی از پرفروش ترین ادکلن های زنانه مردانه در بازار است که به گونه ای طراحی شده است که به صورت مشترک بین خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این عطر ادکلن مردانه زنانه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و با رایحه ای بسیار خوشبو  و دلپذیر هر فردی را به خود جذب می کند.  این ادکلن مردانه زنانه را می توانید در مهمانی ها، مجالس رسمی، استفاده روزمره در تمام فصول سال استفاده کنید. قیمت ادکلن وصال اجمل به قیمت نمایندگی در فروشگاه رویال پرفیوم عرضه می گردد و  برای مشتریان عزیز در سراسر کشور ارسال می گردد.

چرا عطر ادکلن وصال Wisal اجمل را انتخاب و خریداری کنیم ؟

ادکلن عربی وصال رایحه ای بسیار کلاسیک و شیک دارد و با رایحه ای فوق العاده خوشبو یک عطر کلاسیک و مجلسی به شمار می آید. شرکت اجمل از بهترین رایحه های اورجینال و خالص در طراحی و ساخت ادکلن عربی وصال استفاده کرده است که به همین دلیل از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد که از این ادکلن استفاده می کنند و از کیفیت و رایحه ی بسیار خوشبوی آن رضایت دارند. اگر قصد خرید عطر ادکلن زنانه مردانه در دسته با کیفیت ترین محصولات هستید ما به شما خرید ادکلن زنانه مردانه وصال را پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم شده از آن استفاده کنید و کیفیت بالا و ماندگاری بالای آن پی ببرید.

ادکلن عربی وصال یک ادکلن بی نظیر برای کادو هدیه تولد مردانه زنانه 

اگر می خواهید یک ادکلن عربی بسیار خوشبو و پرفروش برای کادو و هدیه دادن خریداری کنید که ماندگاری و پخش بوی بالایی داشته باشد ما به شما خرید عطر ادکلن عربی وصال اجمل را پیشنهاد می کنیم. این ادکلن مردانه زنانه را می توانید در مناسبت های مختلف به عزیزان خود تقدیم کنید و بهترین خاطرات را برای آن ها رقم بزنید. از ویژگی های این ادکلن کیفیت بالا، شرکت سازنده معتبر، رایحه بسیار خوشبو و قیمت مناسب آن است که این ادکلن را به محصولی پر طرفدار تبدیل کرده است که از بعد تولید تا الان بسیاری از خانم هاو آقایان از آن استفاده می کنند.

رایحه های به کار رفته در ادکلن وصال اصل

پس از استفاده از عطر وصال متوجه بوی  گریپ فروت، گلابی، سیب، نارنگی ماندرین و هلو می شوید این ترکیب مرکباتی و میوه ای شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد پس از مدتی رایحه میانی با ترکیب ارکیده، شمعدانی،رز و یاس جای نت های اولیه را می گیرند این ترکیب گلی رایحهی فوق العاده خوشبویی در عطر ایجاد می ککند و در انتها به نته ای انتهایی و پایه می رسیم که شامل چوب صندل سفید،مشک، سدر و نعناع هندی است . رایحه این ادکلن بر پایه گل رز، ادویه جات گرم، مشک، چوب و گل است.

  • رایحه اولیه: گریپ فروت، گلابی، سیب، نارنگی ماندرین، هلو
  • رایحه میانی: ارکیده، رز، شمعدانی، یاس
  • رایحه انتهایی: چوب صندل سفید، مشک، سدر، نعناع هندی

پخش عمده ادکلن های شرکت اجمل به قیمت عمده و ارزان

فروشگاه رویال پرفیوم نمایندگی رسمی شرکت اجمل در ایران می باشد که عطر ادکلن های زنانه مردانه این شرکت را به قیمت عمده و زیر قیمت بازار برای مصرف کنندگان و فروشندگان عزیز در سراسر کشور ارسال میکند. رویال پرفیوم عطر ادکلن های تمامی برند های معروف و موجود در بازار را به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات می کند و با حذف واسطه های بازار محصولات با پایین ترین قیمت به دست مشتریان عزیز در سراسر کشور می رساند. اگر فروشگاه عطر ادکلن دارید و می خواهید محصولات را به صورت عمده خریداری کنید می توانید با مدیریت فروشگاه رویال پرفیوم تماس بگیرید و سفارش خود را تکمیل کنید. 

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن Wisal Ajmal

عطر ادکلن وصال با ظاهر و بسته بندی بسیار خاص و منحصر به فرد توسط شرکت اجمل طراحی و تولید شده است. شیشه این ادکلن به رنگ طوسی است که یک درون کادر نارنجی رنگ آن نام ادکلن Wisal و در قسمت پایین شیشه برند سازنده آن Ajmal نوشته شده است . این ادکلن بسیار خوش دست و جم و جور طراحی شده است که به راحتی در دست جای می گیرد و می توانید بر روی نبض یا لباس خود اسپری کنید. درب شیشه ادکلن گنبدی شکل است که به زیبایی بر روی شیشه قرار گرفته است . این ادکلن حجمی معادل 50 میل دارد و با غلظت ادوپرفیوم طراحی شده است . 

رویال پرفیوم پخش کننده عمده و تک عطر ادکلن های عربی، اماراتی و فرانسوی اصل 

فروشگاه عطر ادکلن رویال پرفیوم بزرگترین وارد کننده و پخش کننده انواع عطر ادکلن های فرانسوی اصل ، اماراتی و عربی می باشد که با واردات مستقیم و حذف واسطه ها محصولات را با بالاترین کیفیت در ماندگاری و پخش بو به دست مصرف کنندگان عزیز و فروشگاه های عطر ادکلن می رساند .تمامی فروشگاه های عطر ادکلن برای اطلاع از قیمت و خرید عمده محصولات می توانند با مدیریت فروش رویال پرفیوم تماس بگیرند یا سفارش خود را در سایت ثبت کنند. رویال پرفیوم هر روزه محصولات را به سراسر کشور ارسال می کند . همین امروز می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا پس از پردازش  و بررسی توسط تیم پشتیبانی و فروش در کمترین زمان ممکن با ضمانت اصل بودن کالا برای شما ارسال گردد .

برای مشاهده قیمت و خرید عطر ادکلن وصال و همه عطر ادکلن های شرکت اجمل به سایت رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و با قیمت مناسب خریداری کنید تا توسط تیم پشتیبانی و اسال در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما به هرجایی از کشور ارسال شود .

توضیحات تکمیلی

برند

اجمل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن وصال اجمل Wisal Ajmal”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,