عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال باکارات آکوا سلستیا فورته فراگرنس ورد Barakkat Aqua crystal

دسته: , , , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برند: شرکت فراگرنس وردشرکت فراگرنس ورد
ویژگی‌های محصول
  • برند: فرگرانس ورد

عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال Barakkat Aqua crystal فراگرنس ورد عطری زنانه مردانه و جذاب با رایحه ای خنک و ملایم است که مشابه ادکلن معروف فرانسیس کرکجان آکوا سلستیا فورته می باشد. این عطر در گروه بویایی گلی و گیاهی دسته بندی می شود. ادکلن باراکات اکوا کریستال پیوندی جدا نشدنی بین آسمان آبی و دریای نیلگون را تشکیل می دهد تا راهی به سوی آرامش و متنانتی مطلق ایجاد کند. این ادکلن بهشتی با رایحه ی فوق العاده خوشبو ، ماندگاری و پخش بوی بی نظیر یکی از ادکلن های پر طرفدار بین خانم ها و آقایان است که فروش بسیار بالایی دارد . این ادکلن زنانه مردانه محصول شرکت فراگرنس ورد در امارات متحده عربی می باشد . برای خرید ادکلن اماراتی باراکات آکوا کریستال کافیست سفارش خود را در این صفحه از سایت رویال پرفیوم ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد . 

برند : فراگرنس ورد

حجم : 100میل

جنسیت : زنانه مردانه

رایحه : خنگ ، گلی و گیاهی

مشابه : عطر فرانسیس کرکجان آکوا کریستال فورته

فصل : فصول گرم

کشورسازنده : امارات

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

8% 560,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال فراگرنس ورد زنانه مردانه 100میل Barakkat Aqua crystal

مشابه عطر ادکلن فرانسیس کرکجان آکوا سلستیا فورته Francis Kurkdjian Celestia Forte

عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال Barakkat Aqua crystal فراگرنس ورد عطری زنانه مردانه و جذاب با رایحه ای خنک و ملایم است که مشابه ادکلن معروف فرانسیس کرکجان آکوا سلستیا فورته می باشد. این عطر در گروه بویایی گلی و گیاهی دسته بندی می شود. ادکلن باراکات اکوا کریستال پیوندی جدا نشدنی بین آسمان آبی و دریای نیلگون را تشکیل می دهد تا راهی به سوی آرامش و متنانتی مطلق ایجاد کند. این ادکلن بهشتی با رایحه ی فوق العاده خوشبو ، ماندگاری و پخش بوی بی نظیر یکی از ادکلن های پر طرفدار بین خانم ها و آقایان است که فروش بسیار بالایی دارد . این ادکلن زنانه مردانه محصول شرکت فراگرنس ورد در امارات متحده عربی می باشد . برای خرید ادکلن باراکات آکوا کریستال کافیست سفارش خود را در این صفحه از سایت رویال پرفیوم ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد . 

معرفی عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال زنانه مردانه فراگرنس ورد

عطر ادکلن آکوا کریستالیکی از محبوب ترین و پر فروش ترین نسخه باکارات شرکت فراگرنس ورد است که به دلیل داشت رایحه گیاهی و گلی طرفداران زیادی بین خانم ها و آقایان در سراسر دنیا دارد و افراد زیادی عاشق  رایحه منحصر به فرد این عطر هستند. این عطر به گونه ای طراحی شده است که به صورت مشترک بین خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار م گیرد. ما خرید عطر ادکلن مردانه زنانه باراکات با رایحه بسیار خوشبو در دسته پر فروش ترین محصولات را به کسانی که قصد خرید ادکلن مردانه زنانه دارد پیشنهاد می کنیم .  قیمت ادکلن باراکات آکوا کریستال با رایحه خنک خود مناسب استفاه در فصول گرم ، قرار های عاشقانه و استفاده روزانه می باشد.

چرا عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال را نتخاب کنیم ؟

شرکت فراگرنس ورد این ادکلن را با استفاده از بهترین رایحه ها و اسانس های اورجینال و خالص تولید کرده است که به همین دلیل ماندگاری و پخش وبی بالایی دارد . اگر خرید عطر ادکلن زنانه مردانه با رایحه خنک و ملایم و خوشبو دارید خرید ادکلن زنانه مردانه آکوا کریستال یک انتخاب بی نظیر است که با قیمت خرید عمده و ارزان می توانید از نمایندگی شرکت فراگرنس ورد فروشگاه رویال پرفیوم سفارش دهید . از ویژگی های خوب این عطر رایحه بسیار خنک و خوشبو ، ماندگاری و پخش و بوی بسیار خوب و قیمت مناسب است که بدون شک ارزش خرید را دارد .

عطر ادکلن باکارات سلستیا فورته فراگرنس ورد 

شرکت فراگرنس ورد برای تولید عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال مردانه زنانه از ادکلن معروف فرانسیس کرکجان آکوا سلستیا فورته الهام گرفته است و با خریداری فرمولاسیون این عطر مشهور نمونه شرکتی این محصول را با نام باراکات آکوا کریستال با نام نشان تجاری طراحی و تولید کرده است. شرکت فراگرنس ورد یکی از شرکت های معتبر تولید کننده عطر ادکلن در امارات است که شهرت جهانی دارد و بهترین و با کیفیت ترین عطر ادکلن های زنانه مردانه را با قیمت مناسب طراحی و تولید می کند. فراگرنس ورد به صورت رسمی با نام نشان تجاری با خرید فرمولاسیون اورجینال و اصل از مشهور ترین برند های عطر ادکلن سازی دنیا اقدام به تولید نمونه شرکتی آن ها با بهترین کیفیت می کند. فراگرنس ورد نمونه شرکتی عطر ادکلن های فرانسوی را با با نام و نشان رسمی با بهترین کیفیت در ماندگاری و پخش بو تولید می کند . فروشگاه رویال پرفیوم نمایندگی شرکت فراگرنس ورد در ایران می باشد که محصولات این شرکت را به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات می کند و با قیمت عمده و ارزان به صورت عمده پخش می کند.

خرید قیمت انواع عطر ادکلن های زنانه مردانه عربی و اماراتی در رویال پرفیوم

رویال پرفیوم نمایندگی فروش و پخش عطر ادکلن های شرکت فراگرنس ورد و مرکز خرید آنلاین انواع عطر ادکلن اماراتی و عربی می باشد . رویال پرفیوم عطر ادکلن های زنانه مردانه اورجینال از تمامی برند ها را به صورت مستقیم واردات می کند و با حذف واسطه های بازار محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان و فروشندگان عزیز سراسر کشور می رساند . برای خرید عطر ادکلن اماراتی زنانه مردانه در دسته پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات خرید عطر اماراتی را می توانند از فروشگاه رویال پرفیوم با قیمت خرید عمده و ارزان خریداری کنند.

رایحه ی عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال

رایحه ی بهشتی این ادکلن حاصل از رگه های خنک حاصل از ترکیب لیمو ، ترنج ، نعناع و انگور سیاه هستند که با ترکیب شدن با نت های  گیاه میموسا و گل رز ملایم شده اند و در رایحه ی انتهایی نیز وجود رایحه ارزشمند مشک این ساختار دلنشین را ماندگار کرده است . وجه تمایز این عطر با نسخه های دیگر باراکات حضور همین نت فوق العاده خنک مشک است . تمامی رایحه هایی که در این عطر بکار رفته کاملا اورجینال و طبیعی بوده که شرکت فراگرنس ورد در ساخت این عطر بکار برده است .

  • رایحه اولیه: ترنج ، نعناع ، برگ درخت نارنج
  • رایحه میانی: گل ابریشم ، گل یاس ، شکوفه انگور فرنگی سیاه
  • رایحه انتهایی: مشک

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال اورجینال

ظاهر و بسته بندی ادکلن سلستیا فورته فراگرنس ورد زنانه مردانه بسیار شیک و زیبا است که متناسب با سلیقه خانم ها و آقایان طراحی شده است . شیشه این ادکلن به شکل مکعبی و بسیار شفاف می باشد که مایع درون شیشه به خوبی قابل مشاهده است . طراحی ظاهری ادکلن باراکات آکوا کریستال کاملا به مشابه به نمونه فرانسوی خود یعنی آکوا سلستیا فورته است . روی شیشه کریستالی نام ادکلن و شرکت سازنده آن حک شده است . این ادکلن بسیار خوش دست است که به راحتی در دست جا می گیرد و می توان از آن استفاده کرد . 

فروش عمده و تک عطر ادکلن فراگرنس ورد

فروشگاه عطر ادکلن رویال پرفیوم مرکز خرید عطر ادکلن فراگرنس ورد در ایران است که عطر های زنانه و مردانه این شرکت را بصورت عمده پخش و توزیع می کند ، جهت ثبت سفارش با مدیریت فروش تماس بگیرید. سایت رویال پرفیوم با سابقه و تجربه بالا در زمینه عطر و ادکلن بزرگترین وارد کننده عطر ادکلن به صورت مستقیم و بدون واسطه از امارات است که دارای نمایندگی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های عطر ادکلن اماراتی می باشد . عطر ادکلن های عرضه شده در سایت رویال پرفیوم قطعا نمونه اصلی و دارای بالاترین کیفیت ممکن در ماندگاری می باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

فرگرانس ورد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن باراکات آکوا کریستال باکارات آکوا سلستیا فورته فراگرنس ورد Barakkat Aqua crystal”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,