عطر ادکلن آرت اف عربیا 1 برج خلیفه لطافه پراید لویی ویتون ایمجینیشن

ناموجود

Custom Banner

عطر ادکلن آرت آف عربیا یک لطافه پراید یکی از عطرهای خنک این برند است که سرشار از انرژی و حال خوب می باشد. رایحه ای کاملا مردانه، تازه، سبز و مرکباتی؛ عطری که بهار و تابستان را خاطره انگیز می کند. عطرهایی که برند لطافه تولید می کند هرکدام در نوع خود خاص و بی نظیر هستند و کمپانی لطافه سعی کرده است هر کدام را با طراحی بسیار زیبا مختص به خود به بازار ارائه دهد. عطر ارت آف بسیار خاص و لوکس است و اگر به دنبال عطری هستید که برای اطرافیان هم تک باشد و رایحه مشابهی نداشته باشید، می توانید عطر آرن آف عربیا 1 از برند لطافه پراید را در انتخاب های خود داشته باشید. اگر مایل به خرید عطر ادکلن عربی ارت اف عربیا 1 لطافه پراید هستید، می توانید با اطمینان از فروشگاه رویال پرفیوم تهیه نمایید. 

 

برند                  لطافه پراید

حجم                 100 میل

رایحه                 خنک و کمی ترش و مرکباتی

گروه بویایی         شرقی 

جنسیت             مردانه زنانه 

فصل                   تمام فصول 

شرکت سازنده      امارات

بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

11% 2,550,000 تومان

به علت نوسانات ارزی می توانید از طریق واتساپ با شماره 09178102029 و یا از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

توضیحات

عطر ادکلن آرت آف عربیا یک Art of Arabia 1 لطافه پراید یکی از عطرهای خنک این برند است که سرشار از انرژی و حال خوب می باشد. رایحه ای کاملا مردانه، تازه، سبز و مرکباتی؛ عطری که بهار و تابستان را خاطره انگیز می کند. عطرهایی که برند لطافه تولید می کند هرکدام در نوع خود خاص و بی نظیر هستند و کمپانی لطافه سعی کرده است هر کدام را با طراحی بسیار زیبا مختص به خود به بازار ارائه دهد. عطر ارت آف بسیار خاص و لوکس است و اگر به دنبال عطری هستید که برای اطرافیان هم تک باشد و رایحه مشابهی نداشته باشید، می توانید عطر آرت آف عربیا 1 از برند لطافه پراید را در انتخاب های خود داشته باشید. اگر مایل به خرید عطر ادکلن عربی ارت اف عربیا 1 لطافه پراید هستید، می توانید با اطمینان از فروشگاه رویال پرفیوم تهیه نمایید. 

 

 

عطر آرت اف عربیا عطری یونیک و خاص

رایحه بسیار جذاب و آرامش بخش، رایحه بسیار دلنشین و پخش بوی راضی کننده .  آرت آف عربیا لطافه پراید یک عطر یونیک و خاص است و کیفیت رایحه بی نظیری دارد که شما را به وجد می آورد. تغییر نت ها در این عطر بسیار ماهرانه صورت می گیرد و این عطر کاملا قابل مقایسه با عطرهای چندین میلیونی دیزاینری است. اگر از رایحه ی تکراری ادکلن ها خسته شده اید ، پیشنهاد می کنم حتما عطر آرت آف عربیا یک لطافه پراید را امتحان کنید. شما عزیزان برای خرید عطر لطافه پراید آرت اف عربیا یک به فروشگاه رویال پرفیوم مراجعه کنید و با ثبت سفارش در سایت و یا تماس با ما، اقدام به خرید نمایید . رویال پرفیوم تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولات مورد نظر شما را در کمترین زمان به دستتان برساند. 

 

عطر آرت آف عربیا 1 مخصوص آقایان خوش سلیقه ای است که باعث ایجاد تحسین و غبطه در دیگران می شوند. آرت آف یک رایحه حقیقی برای ان دسته از آقایانی است که برای به دست آوردن عظمت و سرافرازی در زندگی تلاش می کنند . این عطر خنک و مرکباتی و کمی ترش را در بهار و تابستان و در روزهای گرم سال استفاده کنید.

 

 

رایحه ی عطر ادکلن آرت اف عربیا 1 لطافه پراید

رایحه لوکس عطر آرت اف عربیا یک با مرکبات آغاز می شود و سپس به سمت نت هایی می رود که آن را سبزتر و شاید کمی تندتر می کنند. رایحه آمبروکسان با اینکه در نت پایه قرار گرفته اما از همان ابتدا قابل استشمام است. در واقع می توان گفت به عنوان یک ستون فقرات در همه جای عطر حضور دارد. نت هایی که برای این عطر لوکس آورده شده است ترکیبی از پرتقال، ترنج، امبروکسان، بهار نارنج و زنجبیل است . روایحی که هر کدام به تنهایی معطر و خوش رایحه هستند و کمک کرده اند تا این عطر ادکلن عربی به یکی از بی نظیرترین عطرهای مردانه بازار مبدل شود. 

 

  • رایحه اولیه : ترنج – پرتقال – بالنگ
  • رایحه میانی : بهار نارنج – دارچین – زنجبیل
  • رایحه پایه : چوب گایاک – چای – صمغ کندر – امبروکسان 

 

به یاد داشته باشید هر چقدر هم که یک عطر گران قیمت و لوکس باشد، اگر در زمان نامناسبی استفاده شود می تواند باعث ناخوشایندی شما شود. ویژگی دیگری که در مورد هر عطر مطرح می شود، میزان ماندگاری و پراکندگی آن است. آرت اف عربیا از نظر اقایان بسیار جذاب است چرا که ماندگاری و پخش مناسبی دارد و علاوه بر خودتان، اطرافیان نیز به وضوح رایحه ان را استشمام می کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن آرت اف عربیا 1 برج خلیفه لطافه پراید لویی ویتون ایمجینیشن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , ,