عطر ادکلن لین لطافه Lattafa Leen

ناموجود

Custom Banner

عطر ادکلن لین Leen لطافه عطری مردانه زنانه و خاص با رایحه معتدل و شیرین کم تلخ است و در دسته بویایی شرقی گلی قرار دارد. اگر دوست دارید عطری که استفاده می کنید تک و خاص باشد و کمتر کسی بوی آن را حس کرده باشد و از طرفی ماندگاری زیادی داشته باشد حتما عطر لین لطافه را امتحان کنید. این عطر رایحه ای متفاوت، تکرار نشدنی و بی نظیر دارد . در اولین پاف از این عطر، رایحه ای اغوا کننده و گیرا استشمام خواهید کرد. اگر به عطر فرصت دهید تا به لطافت برسد، سمت و سویی دیگر از لین Leen لطافه را دریافت خواهید کرد. اگر تصمیم به خرید این عطر اورجینال گرفته اید، پیشنهاد می کنیم ابتدا قیمت های ما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید. فروشگاه رویال با سابقه درخشان در فروش عطر ادکلنهای اصل، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالادر اختیار شما عزیزان قرار می دهد . 

بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

به علت نوسانات ارزی می توانید از طریق واتساپ با شماره 09178102029 و یا از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

توضیحات

عطر ادکلن لین Leen لطافه عطری مردانه زنانه و خاص با رایحه معتدل و شیرین کم تلخ است و در دسته بویایی شرقی گلی قرار دارد. اگر دوست دارید عطری که استفاده می کنید تک و خاص باشد و کمتر کسی بوی ان را حس کرده باشد و از طرفی ماندگاری زیادی داشته باشد حتما عطر لین لطافه را امتحان کنید. این عطر رایحه ای متفاوت، تکرار نشدنی و بی نظیر دارد . در اولین پاف از این عطر، رایحه ای اغوا کننده و گیرا استشمام خواهید کرد. اگر به عطر فرصت دهید تا به لطافت برسد، سمت و سویی دیگر از لین لطافه را دریافت خواهید کرد. اگر تصمیم به خرید این عطر اورجینال گرفته اید، پیشنهاد می کنیم ابتدا قیمت های مارا با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید. فروشگاه رویال با سابقه درخشان در فروش عطر ادکلنهای اصل، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

 

اگر به دنبال عطری قیمت مناسب هستید که در عین حال رایحه خاصی داشته باشد، لین لطافه می تواند یکی از انتخاب های برتر شما باشد. عموما تمام کسانی که از این عطر استفاده کرده اند، جذب ان شده اند و آن را پسندیده اند. عطر لین به دلیل پراکندگی و ماندگاری بالا بسیار مورد پسند آقایان و ب ویژه خانم ها قرار گرفته است. این عطر به وضوح در فضا قابل استشمام است و به زیبایی مشام شما را نوازش می کند. ادکلن لین را به راحتی می توان حس کرد و عمیقا لذت برد . 

 

لین یکی از بهترین عطرهای لطافه است. رایحه معتدل، مرکباتی،گلی و ادویه ای پرانرژی و آرامش بخشی دارد. عطری شیک و لوکس، مطابق تمام سلیقه ها، مورد استفاده برای چهار فصل است که در سال 2023 تولید و روانه بازار شد. ادکلن های عربی در سال های اخیر با رایحه های بی نظیر و منحصر به فرد طرفداران زیادی پیدا کرده اند که از نت ها و رایحه های خاص تشکیل شده اند. عطر لین لطافه به عنوان یک عطر اورجینال قیمت مناسب، ویژگی های جذابی دارد که باعث می شود به دنبال آن باشند . این عطر در حجم 100 میل و ظاهر بسیار زیبایی تولید شد. 

 

 

رایحه عطر ادکلن لین لطافه 

این عطر رایحه عجیبی دارد و روی بدن هر کسی یک نت خاصش را نشان می دهد.  در این عطر رایحه خنک ترنج با کمی تندی و نت ادویه ای، گل یاس و چوب ترکیب شده است. عطر لین نه گرم و نه خنک است رایحه معتدلی دارد. عطر لین از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است و عطری چهار فصل برای استفاده در تمام فصول سال است . 

 

  • رایحه اولیه : زرد چوبه – ترنج – فلفل صورتی – زنجبیل 
  • رایحه میانی : انبه – یاس – گل سرخ – فلفل سیاه- عثمانتوس
  • رایحه پایه : چوب صندل – مشک- بخور 

 

اکثر عطرهای تولید شده برند لطافه یونیسکس هستند و مناسب برای خانم ها و هم آقایان . فقط تعداد کمی ازاین عطرها به طور خاص زنانه هستند. عطر لین لطافه نیز یکی از عطرهای زنانه است که در بین طرفداران لطافه، محبوبیت زیادی دارد. عطر ادکلن Lattafa Leen عطری سرشار از انرژی و انگیزه؛ عطری برای تمام فصول . این عطر هم کیفیت بالایی دارد هم از نظر قیمت، یک عطر ارزنده است، بنابراین می تواند به عنوان عطر روزانه استفاده شود و هم عطر امضای شما باشد. 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن لین لطافه Lattafa Leen”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,