اسپری کرید سیلور مانتین سفید جانوین جکوینز Creed Silver Mountain

Custom Banner

اسپری کرید سیلور مانتین Creed Silver Mountain جانوین جکوینز با رایحه ی خنک و ترش، مردانه زنانه و شیک است . این اسپری رایحه چوبی و گلی از قدرت پخش بوی بالا و بوی خاص برخوردار است. این محصول می خواهد درخشش جریان آب در کوه های بلند و پر از برف آلپ را در اروپا برای شما به ارمغان بیاورد. سیلور مانتین عطر بسیار آروماتیک برای اوقات بهاری و تابستانی عالی است اما واقعا می توان در همه اوقات سال از آن استفاده کرد و از رایحه بی نظیر آن بهره برد.

 

  • برند جانوین
  • حجم 200 میل
  • طبع خنک و ترش
  • جنسیت مردانه 
  • ماندگاری خوب
  • کشور سازنده امارات
موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

20% 144,000 تومان

به علت نوسانات ارزی می توانید از طریق واتساپ با شماره 09178102029 و یا از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

توضیحات

اسپری کرید سیلور مانتین جانوین جکوینز با رایحه ی خنک و ترش، مردانه زنانه و شیک است . این اسپری رایحه چوبی و گلی از قدرت پخش بوی بالا و بوی خاص برخوردار است. این محصول می خواهد درخشش جریان آب در کوه های بلند و پر از برف آلپ را در اروپا برای شما به ارمغان بیاورد. سیلور مانتین عطر بسیار آروماتیک برای اوقات بهاری و تابستانی عالی است اما واقعا می توان در همه اوقات سال از آن استفاده کرد و از رایحه بی نظیر آن بهره برد.

 

این اسپری، رایحه ای شادی آفرین و در عین حال آرامش بخش دارد و همین ویژگی آن، باعث مناسب به نظر رسیدنش برای استفاده خانم ها و آقایان شیک و خوشتیپ و در عین حال سر سنگین در مراسم های مهم می شود. رایحه این محصول یادآور لحظات پرهیجان و خاص و تداعی کننده اولین شیرینی های زندگی است. این اسپری بسیار خوشبو و پر بازخورد و همچنین رایحه ی نرم و لطیف دارد که با روح و روان انسان بازی می کند عطری با کیفیت بالا که با اولین اسپری متوجه میشوی که یک کار بی نظیر و بسیار با کیفیت در دست داری. کرید سیلور مانتین را در یک جمله می توان چنین توصیف کرد : عطری نیرو بخش با طراوت و کاملا شیک دقیقا مانند هوای صبحگاهی در کوهستان است.

 

رایحه اسپری کرید سیلور مانتین جانوین

با استفاده از اسپری بر روی پوست یا لباستان خیلی سریع متوجه بوی نارنج و پرتقال ماندرین خواهید شد، این ترکیب مرکباتی و میوه ای با بوی شیرین خود شادی و نشاط را به شما هدیه می کند. پس از مدتی نت های میانی با بوی چای سبز و انگور سیاه جای نت اولیه را می گیرند. این ترکیب آرامش و نشاط عمیقی در ذهن شما به جا می گذارد. با گذشت زمان نت میانی جای خود را به نت پایانی می دهد. نت انتهایی که از ترکیب چوب صندل، مشک، صمغ درخت و گیاه باریجه تشکیل شده است باعث ایجاد اعتماد به نفس و آرامش در شما خواهد شد.

 

  • رایحه اولیه : ترنج،پرتقال ماندرین
  • رایحه میانی : چای سبز، انگورسیاه
  • رایحه پایه : چوب صندل، مشک، صمغ درخت و گیاه  باریجه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری کرید سیلور مانتین سفید جانوین جکوینز Creed Silver Mountain”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , ,