عطر ادکلن اسکندال زنانه جانوین جکوینز 30 میل

Custom Banner

عطر ادکلن اسکندال جانوین جکوینز عطری زنانه و جذاب با رایحه ی گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد. عطر اسکندال جانوین زنانه یک عطر زنانه، مدرن و قدرتمند است که بسیاری از خانم ها طرفدار این ادکلن خوشبو و بی نظیر هستند و از آن استفاده می کنند. این ادکلن از زندگی یک زن وزیر الهام گرفته است که شب ها به پارتی و مهمانی می رود و صبح مستقیم برای کارهای روزانه خود به دفتر و محل کار خود می رود. رایحه ادکلن اسکندال جانوین بیش از هر چیز دیگری از عسل، پچولی و یاس ساخته شده است. 

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

21% 189,000 تومان

به علت نوسانات ارزی می توانید از طریق واتساپ با شماره 09178102029 و یا از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

توضیحات

عطر ادکلن اسکندال جانوین جکوینز عطری زنانه و جذاب با رایحه ی گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد. عطر اسکندال جانوین زنانه یک عطر زنانه، مدرن و قدرتمند است که بسیاری از خانم ها طرفدار این ادکلن خوشبو و بی نظیر هستند و از آن استفاده می کنند. این ادکلن از زندگی یک زن وزیر الهام گرفته است که شب ها به پارتی و مهمانی می رود و صبح مستقیم برای کارهای روزانه خود به دفتر و محل کار خود می رود. رایحه ادکلن جانوین اسکندال جانوین بیش از هر چیز دیگری از عسل، پچولی و یاس ساخته شده است. 

 

با توجه به رایحه رایحه شیرین و طبع گرمی که ادکلن اسکندال دارد این عطر مناسب استفاده در روزهای سرد سال پاییز و زمستان می باشد. شما می توانید این ادکلن زنانه را در مهمانی ها، دورهمی ها و حتی مصرف روزانه خود استفاده کنید. این عطر زنانه در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و از ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است. عطر اسکندال زنانه محصول شرکت فراگرنس ورد می باشد که در امارات متحده عربی تولید شده است و از ادکلن های وارداتی با کیفیت می باشد که شرکت جانوین با الهام گرفتن از ادکلن معروف ژان پل گوتیه اسکندال آن را طراحی و تولید کرده است. 

 

 

رایحه عطر ادکلن اسکندال زنانه جانوین جکوینز اصل

قیمت ادکلن اسکندال جانوین جکوینز زنانه با رایحه ی خنک و دانشین دارد که شروعی شیرین و دلنشین از رایحه عسل و همراهی رایحه مشخصی از گل ها دارد که حسی زنانه و دلپذیر ایجاد می کند. پس از مدتی رایحه گلی قوی تر شده و نعناع هندی به ترکیب اضافه می شود. رایحه پایه عطر رایحه ی شیرین، گلی، کمی گیاهی و خاکی مانند است که رایحه جذاب و منحصر به فردی را خلق می کند. تمام رایحه های بکار رفته شده در تولید این ادکلن کاملا اورجینال و طبیعی می باشد که باعث شده این ادکلن از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار باشد. 

 

  • رایحه اولیه: پرتقال خونی، نارنگی ماندارین
  • رایحه میانی: یاس، عسل، گاردنیای یاسمنی، هلو، شکوفه پرتقال
  • رایحه پایه: شیرین بیان، موم، کارامل، نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن اسکندال زنانه جانوین جکوینز 30 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,