عطر ادکلن سوییت سنسیشن زنانه جی پارلیس Sweet Sensation

ناموجود

عطر ادکلن سوییت سنسیشن Sweet Sensation جی پارلیس عطری است زنانه و جذاب با رایحه ای خنک و شیرین. ادکلن سوییت صورتی در گروه بویایی گلی قرار دارد و  با ماندگاری و پخش بوی عالی مناسب بانوان شیک پوش و خوش سلیقه برای استفاده در همه فصول سال می باشد. عطر ادکلن فرانسوی سوییت سنسیشن با قیمت عمده در سایت رویال پرفیوم عرضه می گردد. این عطر ادکلن زنانه را می توانید به صورت عمده و تک و با قیمت بسیار مناسب تخصصی ترین مرکز پخش عطر ادکلن در ایران،  فروشگاه رویال پرفیوم تهیه کنید .

برند                 جی پارلیس

حجم                 100 میل

جنسیت            زنانه

رایحه               خنک و شیرین

فصل                تمام فصول

کشورسازنده      فرانسه

بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

12% 690,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن سوییت سنسیشن  جی پارلیس زنانه 100میل Sweet Sensation

عطر ادکلن سوییت سنسیشن Sweet Sensation جی پارلیس عطری است زنانه و جذاب با رایحه ای خنک و شیرین. ادکلن سوییت صورتی در گروه بویایی گلی قرار دارد و  با ماندگاری و پخش بوی عالی مناسب بانوان شیک پوش و خوش سلیقه برای استفاده در همه فصول سال می باشد. عطر ادکلن فرانسوی سوییت سنسیشن با قیمت عمده در سایت رویال پرفیوم عرضه می گردد. این عطر ادکلن زنانه را می توانید به صورت عمده و تک و با قیمت بسیار مناسب تخصصی ترین مرکز پخش عطر ادکلن در ایران،  فروشگاه رویال پرفیوم تهیه کنید .

معرفی عطر ادکلن سوییت سنسیشن جی پارلیس

عطر ادکلن سوییت سنسیشن جی پارلیس یک ادکلن زنانه است که با حجم معادل 100 میل طراحی شده است.این عطر رایحه ای خنک و گلی دارد که خانم های علاقمند به رایحه گلی می توانند این عطر بی نظیر را استفاده کنند .ادکلن سوییت سنسیشن رایحه لطیف گل ها را به همراه دارد و تواعی گر روزهای خوش بهاری است.این عطر فرانسوی با رایحه خنک و شیرینی که دارد مناسب برای استفاده در روز های گرم سال پیشنهاد می شود.برای خرید عطر سوییت سنسیشن همین الان می توانید پس از بررسی مشخصات عطر در این صفحه خد را در این صفحه ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن و با ارسال فوری درب منزل تحویل بگیرید . 

چرا ادکلن سوییت سنسیشن را انتخاب کنیم؟

عطر ادکلن فرانسوی زنانه سوییت سنسیشن یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های زنانه بازار است که در ساخت آن از بهترین رایحه های اورجینال و خالص استفاده شده که باعث ماندگاری بالای این عطر شده است. عطر سوییت صورتی با رایحه گلی و جعبه به رنگ صورتی متناسب با روحیه و سلیقه خانم های شیک پوش و زیبا طراحی شده است که به آراستگی خود اهمیت زیادی می دهند.این عطر با رایحه بی نظیر و محبوبش برای استفاده روزانه و قرار ملاقات های عاشقانه بسیار مناسب می باشد .

شرکت عطر ادکلن فرانسوی جی پارلیس

شرکت جی پارلیس برند عطر ادکلن فرانسوی است که عطر ادکلن خود را با هدف به تصویر کشیدن رایحه های لوکس فرانسوی طراحی و تولید می کند.این شرکت عطر ادکلن های خود را را به بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین رایحه های طبیعی و خالص طراحی و تولید کرده است که در توانسته در لیست عطر سازان مشهور و محبوب قرار گیرد و قسمتی از بازار عطر ادکلن جهان را از آن خود کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برند در تولید انواع عطر ادکلن زنانه و مردانه در کنار در نظر گرفتن کیفیت، قیمت مناسب محصول نیز مد نظر قرار گرفته است که به همین دلیل که افراد زیادی در سراسر دنیا محصولات این برند را استفاده می کنند. 

عطر-ادکلن-سوییت-سنسیشن-زنانه-جی-پارلیس-Sweet-Sensation-رویال-پرفیوم

رایحه عطرادکلن سوییت سنسیشن

خرید عطر ادکلن مردانه زنانه سوییت صورتی با رایحه گل هایی همچون گل ارکیده و گل صد تومانی آغاز می شود و پس از مدتی رایحه دلنشین رز وحشی به رایحه اولیه افزوده می شود تا یک ترکیب بی نظیر از رایحه گل ها به وجود آورد و در رایحه انتهایی با افزود شدن وانیل و کهربا از خنکی نت های اولیه کاسته شده و عطر رایحه شیرین تر به خود می گیرد. 

  • رایحه اولیه:گل ارکیده
  • رایحه میانی:گل رز وحشی
  • رایحه پایه:کهربه،وانیل

قیمت خرید عطرادکلن سوییت سنسیشن در فروشگاه رویال پرفیوم

فروشگاه رویال پرفیوم یکی از بزرگ ترین عمده فروشان کشور از است که عطر ادکلن های این برند و سایر برند ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد. قیمت خرید انواع عطر ادکلن های زنانه و مردانه در این فروشگاه به قیمت عمده پخش می شود.فروشگاه رویال با حذف واسطه های بازار توانسته محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان و مغازه داران عزیز برساند.برای خرید عمده انواع عطر ادکلن های زنانه و مردانه در دسته بندی خرید عطر مردانه زنانه با مدیریت فروش تماس گرفته یا سفارش خود را در سایت رویال پرفیوم ثبت کنید.

عطر ادکلن سوییت سنسیشن مناسب هدیه و کادو تولد زنانه

عطر ادکلن سوییت صورتی با ظاهر و بسته بندی شیک و رایحه خنک و گلی بسیار خوشبو مورد علاقه بسیاری از بانوان عزیز با هر سنی می باشد که می توانید آن را در مناسبت های مختلف همچون روز تولد، روز زن، ولنتاین و دیگر مناسبت ها برای عزیز ترین و مهم ترین زن زندگی خود تهیه کنید. با هدیه دادن این ادکلن صورتی با رایحه منحصر به فرد گلی می توانید عزیزانتان را خوشحال کنید و حس با ارزش بودن را به آن ها منتقل کنید .این ادکلن علاوه بر رایحه بی نظیر قیمت بسیار مناسبی دارد که مقرون به صرفه است .این عطر ادکلن را می توانید با قیمت عمده از سایت رویال پرفیوم خریداری کنید.

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن سوییت سنسیشن

وقتی به شیشه این عطر نگاه کنید طراحی ساده و کلاسیک در عین حال بسیار شیک و زیبای این عطر شما را مجذوب خودش می کند.شیشه این عطر به شکل کروی و به رنگ صورتی متناسب با سلیقه بانوان عزیز طراحی شده است. روی عطر به شکل نواری روی شیشه نوشته شده است و در این بطری به شکلی طراحی شده است که به راحتی برداشته شود و و در دست جای بگیرد. قرار دادن این عطر صورتی زنانه زیبا جلوی آینه و میز آرایش شکوه و جلو خاصی به میز و اتاق شما می دهد.

پخش عمده انواع عطر ادکلن زنانه و مردانه

فروشگاه رویال پرفیوم مرکز پخش عمده عطر ادکلن زنانه و مردانه و یکی از با سابقه ترین عمده فروشان کشور و بزرگترین وارد کننده عطر ادکلن از امارات متحده عربی می باشد.فروشگاه رویال پرفیوم تمامی عطر ادکلن های برند های معروف را به صورت عمده پخش می کند و به دلیل حذف واسطه های بازار تمامی عطر ادکلن های زنانه و مردانه را با مناسب ترین قیمت به دست مغازه داران و مصرف کنندگان عزیز می رساند .عطر ادکلن های عرضه شده در سایت رویال پرفیوم قطعا نمونه اصلی و دارای بالاترین کیفیت ممکن در ماندگاری می باشد .شما عزیزان سفارشات عمده و تکی خود را در ست رویال پرفیوم ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و پردازش ارسال شود .

برای مشاهده و خرید ادکلن سوییت سنسیشن و همه ادکلن های شرکت جی پارلیس به سایت رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن سوییت سنسیشن زنانه جی پارلیس Sweet Sensation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,