عطر ادکلن بروت مردانه Brut for men

عطر ادکلن بروت BRUT عطری است مردانه و نوستالژیک که رایحه ای خنک و تند دارد و در گروه بویایی چوبی مرکباتی قرار دارد. ادکلن بروت رایحه ای  بسیار خوشبو و دلنشین و نوستالژیک دارد که شما را به خاطرات سالیان دور میبرد و با ماندگاری و پخش بوی بالایی که دارد برای استفاده روزانه در محل کار و یا قرارهای دوستانه مناسب است. قیمت خرید عطر ادکلن مردانه بروت در فروشگاه رویال پرفیوم به قیمت عمده و زیر قیمت بازار عرضه می گردد. برای خرید عمده و تک عطر ادکلن فرانسوی بروت می توانید سفارش خود را در این صحفه ثبت کنید و یا با مدیریت فروش تماس بگیرید . 

حجم                 100 میل

جنسیت             مردانه

رایحه                خنک و تند

فصل                 چهار فصل

کشورسازنده       فرانسه

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

19% 445,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن بروت مردانه 100میل BRUT FOR MEN

عطر ادکلن بروت BRUT عطری است مردانه و نوستالژیک که رایحه ای خنک و تند دارد و در گروه بویایی چوبی مرکباتی قرار دارد. ادکلن بروت رایحه ای  بسیار خوشبو و دلنشین و نوستالژیک دارد که شما را به خاطرات سالیان دور میبرد و با ماندگاری و پخش بوی بالایی که دارد که شما را به سالیان دور می برد. ادکلن مردانه بروت با رایحه فوق العاده و خاطره انگیز یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین عطر ادکلن های مردانه در بازار است و برای استفاده روزانه درمحل کار و یا قرارهای دوستانه بسیار مناسب است. قیمت خرید عطر ادکلن مردانه بروت در فروشگاه رویال پرفیوم به قیمت عمده و زیر قیمت بازار عرضه می گردد. برای خرید عمده و تک عطر ادکلن فرانسوی بروت می توانید سفارش خود را در این صحفه ثبت کنید و یا با مدیریت فروش تماس بگیرید . 

 

معرفی عطر ادکلن بروت مردانه اصل

عطر ادکلن بروت اصل یک ادکلن مردانه ساخت کشور فرانسه که طرفداران زیادی دارد.هنوز هم ادکلن بروت یکی از شناخته شده ترین و نوستالژیک ترین عطر ادکلن مردانه است که اکثر آقایان سن و سال دار در سراسر جهان ترجیح داده می شود و در اولویت آنها قرار دارد. در ساخت این ادکلن فرانسوی از بهترین رایحه های اورجینال و طبیعی استفاده شده است که به همین دلیل دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی می باشد . عطر بروت یکی از پرفروش ترین و معروف ترین ادکلن های مردانه با رایحه نوستالژیک و خاطره انگیز است.

 

 

قیمت خرید عطر ادکلن بروت اصل

خرید فروش قیمت عطر ادکلن بروت اصل در فروشگاه رویال پرفیوم به قیمت عمده و زیر قیمت بازار عرضه می گردد. فروشگاه رویال پرفیوم وارد کننده و پخش کننده انواع عطر ادکلن زنانه و مردانه فرانسوی می باشد که محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست فروشگاه های عطر ادکلن و مصرف کنندگان عزیز می رساند. رویال پرفیوم انواع عطر ادکلن عربی ،عطر ادکلن اماراتی و عطر ادکلن فرانسوی را به صورت عمده و تک پخش می کند. برای خرید ادکلن مردانه در دسته پر فروش ترین محصولات  عطر مردانه می توانید سفارش خود را در به صورت آنلاین در سایت رویال پرفیوم تخصصی ترین سایت فروش عطر ادکلن مردانه و زنانه ثبت کنید تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود. 

 

 

رایحه عطر ادکلن بروت اصل

پس از اولین اسپری از ادکلن بروت متوجه برگ درخت نارنج ،پرتقال ماندرین و پرتقال می شوید که حس شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد پس از مدتی رایحه میانی جای رایحه اولیه را می گیرد که از اسطوخودوس و گل پنبه تشکیل شده است که اعتماد به نفس را در آقایان به وجود می آورد و رایحه انتهایی نیز از ترکیب مریم گلی ،عنبر ،چوب درخت سرو ،نت های چوبی و گیاه پچولی نشکیل شده است . ساختار بویایی این عطر مرکبات ، اسوخودوس، وانیل ،معطر و تند است .

 

  • رایحه اولیه: برگ درخت نارنج، پرتقال ماندرین، پرتقال
  • رایحه میانی: اسطوخودوس،گل پنبه
  • رایحه پایه: مریم گلی، عنبر، چوب درخت سرو، نت های چوبی، گیاه پاتچولی

 

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن بروت مردانه اصل

شیشه عطر ادکلن بروت بسیار متفاوت و شیک طراحی شده است که اگر به شیشه این ادکلن نگاه کنید شبیه به بطری نوشیدنی هاست .شیشه این عطر به رنگ سبز ساخته شده است که بر روی این بطری یک پلاک نقره ای رنگ که نام  ادکلنBRUT نوشته شده است با زنجیر روی شیشه سوار شده است . این ادکلن بسیار خوش دست طراحی شده که به راحتی در دست آقایان جای می گیرد و می توانند بر روی پوست یا نبض خود اسپری کنند و از رایحه ی بی نظیر آن لذت ببرند . 

 

 

پخش عمده انواع عطر ادکلن فرانسوی به قیمت عمده

عطر ادکلن رویال پرفیوم مرکز پخش عمده انواع عطر ادکلن در ایران می باشد. خرید انواع عطر ادکلن از سایت رویال پرفیوم تخصصی ترین سایت فروش عطر ادکلن در ایران امکان پذیر است . ما تمامی محصولات را با به صورت مستقیم و با کمترین سود به دست مصرف کنندگان و فروشگاه های عطر ادکلن می رسانیم. انواع عطر ادکلن اماراتی ،عطر ادکلن عربی و عطر ادکلن فرانسوی در فروشگاه رویال پرفیوم موجود می باشد .کافیست برای خرید عمده عطر ادکلن به نرخ و قیمت عمده با مدیریت فروش تماس بگیرید و از طریق سایت سفارش دهید.

 

برای مشاهده و خرید ادکلن بروت اصل و دیگر ادکلن ها از برندهای معروف به سایت رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن بروت مردانه Brut for men”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , ,