عطر ادکلن گودنس گلد دیاموند گودگرل گلوریوس طلایی جانوین جکوینز Goodness gold deamond

دسته: , , , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برند: شرکت جانوین جکوینزشرکت جانوین جکوینز

عطر ادکلن گودنس گلد دیاموند Goodness gold deamond جانوین جکوینز عطری زنانه با رایحه گرم و تند و شیرین است و مشابه ادکلن معروف کارولینا هررا گودگرل گلوریوس گلد می باشد. این عطر زنانه درخشان  و طلایی پوش در مدت کوتاهی به شهرتی جهانی دست یافت. در عطر گودنس گلد دیاموند تلخی و شیرینی ملایمی را لمس می کنید که بسیار ماهرانه با یکدیگر ترکیب شده اند و عشق، لطافت، زنانگی و قدرت در این رایحه پیام هایی پررنگ دارند. ادکلن زنانه گودنس گلد دیاموند با رد پاهای گل های شرقی  بسیار خوشبو طراحی شده است تا دامنه ی مخاطبانش بیشتر شود. گودگرل طلایی نماد اشرافیت زنانه است. ادکلن گودنس طلایی و سایر ادکلن های شرکت جانوین جکوینز را می توانید با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده و تک از فروشگاه رویال پرفیوم مرکز پخش ادکلن های جانوین در ایران خریداری کنید. 

برند                       جانوین جکوینز

حجم                      90 میل

جنسیت                  زنانه

رایحه                     گرم و شیرین و تند

مشابه                   عطر کارولینا هررا گودگرل گلوریوس گلد

فصل                      فصول سرد

کشور سازنده            امارات

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

13% 528,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن گودنس گلد دیاموند گودگرل گلوریوس طلایی جانوین جکوینز Goodness gold deamond

عطر ادکلن گودنس گلد دیاموند Goodness gold deamond جانوین جکوینز عطری زنانه با رایحه گرم و تند و شیرین است و مشابه ادکلن معروف کارولینا هررا گودگرل گلوریوس گلد می باشد. این عطر زنانه درخشان  و طلایی پوش در مدت کوتاهی به شهرتی جهانی دست یافت. در عطر گودنس گلد دیاموند تلخی و شیرینی ملایمی را لمس می کنید که بسیار ماهرانه با یکدیگر ترکیب شده اند و عشق، لطافت، زنانگی و قدرت در این رایحه پیام هایی پررنگ دارند. ادکلن زنانه گودنس گلد دیاموند با رد پاهای گل های شرقی بسیار خوشبو طراحی شده است تا دامنه ی مخاطبانش بیشتر شود. گودگرل طلایی نماد اشرافیت زنانه است. ادکلن گودنس طلایی و سایر ادکلن های شرکت جانوین جکوینز را می توانید با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده و تک از فروشگاه رویال پرفیوم مرکز پخش ادکلن های جانوین در ایران خریداری کنید. 

 

 

معرفی عطر ادکلن گودگرل گلوریوس طلایی جانوین جکوینز 

این عطر ادکلن زنانه در شیشه ای به شکل یک کفش پاشنه دار به بازار عطر ادکلن معرفی شد و نمادی از یک دختر شیک و امروزی است که با کفش های خود در یک شهر در زیر قدم های محکم و قدرتمند خود به لرزه در می آورد و جذابیت و گیرایی وصف ناپذیری دارد. عطر زنانه گودنس گلد دیاموند با توجه به رایحه های شیرینی که دارد یک عطر بسیار جذاب برای خانم های شیک پوش و مدرن است. ترکیبات خلاقانه گودنس گودگرل اعتیاد آور بوده و نشان دهنده ی دوگانه بودن شخصیت یک زن می باشد. عطر گودنس گلد از نوع ادو پرفیوم است و همین موضوع نشان می دهد که این عطر زنانه خوشبو دارای قدرت ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی است.

 

 

ادکلن گودگرل گودنس گلد معروف به دختر خوب

 خانم هایی که علاقه زیادی برای متفاوت بودن در مجلس و مهمانی های شبانه دارند، این ادکلن زنانه بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود. ادکلن گودگرل گودنس جانوین از آن دسته از عطرهاست که روی ظاهر عطر بسیار تاکید دارند تا مانند رایحه های خاص و متفاوت باشد. این عطر به محض رونمایی توجه همگان را به خود جلب و به دلیل ظاهر منحصر به فرد و جذابی که داشت مورد استقبال بانوان قرار گرفت. عطر دختر خوب با رایحه و شکل جذاب خود در حال حاضر یکی از عطر های پرفروش زنانه در جهان محسوب می شود. 

 

رایحه ی این عطر با ذاتی کاملا مد گرایانه و مدرن مانند ظاهرش دلفریب و جذاب است. گودنس گلد بانوی جوان شیک پوش و کمی بازیگوش است که به دنبال هیجان و لذت زندگی می باشد. رایحه گرم و جذاب آن در کمتر عطری دیده شده است و بوی آن طوری است که دوست داشتید کاش این ادکلن خوردنی بود یعنی هیچگاه از بو کردن آن سیر نمی شوید. فروشگاه رویال پرفیوم به منظور اطمینان و راحتی مشتریان عزیز تمامی ادکلن های اورجینال و شرکتی خود را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند. 

 

 

ادکلن گودنس در رنگ ها و طرح های مختلف

 پس از فروش و استقبال بی نظیر از عطر گودنس، برند جانوین تصمیم گرفت ادکلن های گودنس را در رنگ ها و طرح های مختلف دیگری تولید کند. شرکت جانوین در حال حاضر چهار نمونه از ادکلن های گودگرل را تولید کرده است از جمله :گودنس طلایی، گودنس قرمز، گودنس آبی و گودنس مشکی.

وقتی یک دختر شیک و امروزی با کفش های پاشنه بلند در شهر بزرگی قدم می زند، تمام شهر زیر قدم های قدرتمند او به لرزه در می آید. این عطر نمایانگر زنی قدرتمند و جسور در این شهر است. در یک شر بزرگ این عطر می تواند به زنان احساس قدرت دهد و انگیزه لازم را برای ساختن رویاهایشان فراهم کند. این عطر زیبا و گیرا دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است، مطمئن باشید در هر محیطی قرار بگیرید افراد زیادی را متوجه حضورتان خواهید کرد. 

 

 

عطر ادکلن زنانه گودنس گلد Goodness مناسب چه زمان و مکانی است؟

با توجه به طبع گرم و رایحه گرم، تلخ و شیرین ادکلن گودنس طلایی، بهترین زمان استفاده از آن فصول سرد پاییز و زمستان می باشد. با توجه به ماندگاری و پخش بوی بالای ادکلن دختر خوب ، شما می توانید آن را در روزهایی که روز طولانی و پر مشغله ای را در پیش دارید استفاده نمایید. عطر Goodness زنانه مناسب برای جلسات رسمی و مهمانی ها و دورهمی ها می باشد. 

 

 

رایحه عطر ادکلن گودنس گلد دیاموند Goodness gold deamond

بوی مقاومت ناپذیر قهوه در نت های آغازین این عطر زنانه با بافت خامه ای بادام و مرکبات ترکیب می شود تا حالتی درخشان و پویا خلق کند. نت های میانی سرشتی گلی دارند و از گل مریم و یاس در کنار پونه کوهی و وانیل تشکیل شده است. دانه تونکا، کاکائو، پرالین، چوب صندل، کهربا و نعناع هندی هم نت های پایه را می سازند تا حالتی اغواگرانه، گرم و عمیق به گودنس گلد بدهند. همانطور که میدانید ماندگاری این عطر بالاست و مناسب استفاده از در فصول سرد سال می باشد . 

 

 

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن زنانه Goodness gold deamond جانوین 

طراحی بطری این عطر ادکلن اماراتی زیبا به شکل یک کفش پاشنه بلند است که بدون شک این طرح برای هیچ یک از عطر های زنانه استفاده نشده است. بدنه کفش به رنگ طلایی است و پاشنه ی آن رنگ طلایی دارد که زیر نور درخشش خاصی دارد و به راحتی در دست خانم ها جای می گیرد. نام برند جانوین Johnwin به زیبایی روی شیشه نوشته شده که موجب افزایش زیبایی عطر زنانه گودنس گلد شده است. طراحی شکیل این عطر، بر اعتماد به نفس و قدرت افرادی که کفش پاشنه بلند می پوشند تاکید دارد.

 

 

رویال پرفیوم مرکز پخش عمده انواع عطر ادکلن در ایران 

فروشگاه حضوری و اینترنتی رویال پرفیوم تخصصی ترین مرجع فروش و پخش انواع عطر ادکلن های اماراتی، عربی و فرانسوی اصل در ایران می باشد. این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع عطر ادکلن های زنانه و مردانه را واردات می کند و محصولات را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و سود کم به دست مصرف کنندگان و مغازه داران سراسر کشور می رساند. ادکلن هایی که در فروشگاه رویال پرفیوم عرضه می شود قطعا نمونه اصلی و دارای بالاترین کیفیت از نظر ماندگاری می باشد. تمامی مغازه داران و آنلاین شاپ ها برای خرید عمده محصولات و تهیه عطر ادکلن به قیمت و نرخ عمده می توانند از طریق راه ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما در ارتباط باشند و عطر ادکلن های شرکت های مختلف را به صورت عمده تهیه کنند. 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن گودنس گلد دیاموند گودگرل گلوریوس طلایی جانوین جکوینز Goodness gold deamond”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,