عطر ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو ایسی میاکه نویت د بلو Nuit D Johnwin Extreme Bleu

دسته: , , , , , , , , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برند: شرکت جانوین جکوینزشرکت جانوین جکوینز
ویژگی‌های محصول
  • برند: جانوین

عطر ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو Nuit D Johnwin Extreme Bleu عطری مردانه و شیک با رایحه ی خنک و تلخ است و مشابه ادکلن معروف ایسی میاکه نویت د ایسه بلو استرال می باشد. این عطر رمانتیک الهام گرفته از آسمان پر ستاره با رنگ بی تیره و تاریکش طراحی شده است. فروشگاه رویال پرفیوم ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو مردانه و سایر ادکلن های جانوین جکوینز به صورت عمده و تک و با قیمت و نرخ عمده پخش می کند. شما می توانید ادکلن های مورد نیاز خود را به صورت عمده و تک در کم ترین زمان ممکن از رویال پرفیوم سفارش دهید. 

برند                    جانوین جکوینز

حجم                   100میل

جنسیت              مردانه

رایحه                  خنک و تلخ

مشابه                عطر اسی میاکه نویت د بلو

فصل                  تمام فصول

کشورسازنده       امارات

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

13% 528,000 تومان

توضیحات

عطر نویت د جانوین اکستریم بلو مردانه 100میلNuit D Johnwin Extreme Bleu

مشابه عطرمعروف و شیک ایسی میاکه نویت د بلو  Issey Miyake Nuit d`Issey Bleu

عطر ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو Nuit D Johnwin Extreme Bleu عطری مردانه و شیک با رایحه ی خنک و تلخ است و مشابه ادکلن معروف ایسی میاکه نویت د ایسه بلو استرال می باشد. این عطر رمانتیک الهام گرفته از آسمان پر ستاره با رنگ بی تیره و تاریکش طراحی شده است. فروشگاه رویال پرفیوم ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو مردانه و سایر ادکلن های جانوین جکوینز به صورت عمده و تک و با قیمت و نرخ عمده پخش می کند. شما می توانید ادکلن های مورد نیاز خود را به صورت عمده و تک در کم ترین زمان ممکن از رویال پرفیوم سفارش دهید. 

 

این ادکلن با رایحه ی رمانتیک قصد دارد . یک شب ستاره ای را از دل آسمان نیلی رنگ به ارمغان بیاورد و الهام گرفته شده از بوی طبیعت در شب های نیم کره ی جنوبی است. این عطر با الهام گرفتن از شب و طبیعت تولید شده است. عطر ایسی میاکه نویت در ایسی در گروه بویایی چوبی ادویه ای قرار دارد و مناسب برای استفاده در تمام فصول و مهمانی ها بسیار مناسب می باشد. عناصر غالب در عطر نویت د بلو جانوین مرکبات، چوب و چرم است و رایحه غالب این عطر آمبر وود و نت های چوبی است.

 

 

ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو مشابه ادکلن معروف ایسی میاکه نویت د ایسه استرال

شرکت جانوین برای طراحی و تولید ادکلن نویت د جانوین از ادکلن معروف ایسی میاکه نویت د ایسی استرال الهام گرفته است و با خریداری فرمولاسیون این ادکلن معروف از برند سازنده اصلی اقدام به تولید نمونه شرکتی آن با نام نویت د جانوین اکستریم بلو کرده است. برند جانوین یکی از معتبرترین برندهای تولد کننده عطر ادکلن در امارات متحده است که با نام و نشان تجاری رسمی نمونه شرکتی ادکلن های معروف و محبوب فرانسوی را طراحی و تولید می کند. فروشگاه رویال پرفیوم عطر ادکلن های شرکت جانوین جکوینز را به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات می کند و با قیمت و نرخ عمده به دست تمام فروشندگان و مصرف کنندگان عطر ادکلن در سراسر کشور می رساند. همه کسانی که فروشگاه عطر ادکلن دارند یا آنلاین شاپ هستند می توانند محصولات را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب از رویال پرفیوم تهیه کنند. 

 

 

با ادکلن ایسی میاکه نویت د ایسه استرال جانوین مانند یک ستاره بدرخشید

ادکلن ایسی میاکه نویت د ایسه اترال را همه با شعار” مسیر جدیدی در بویایی” کی شناسند. این محصول با رایحه خنک و تلخ انتقلابی در روایح مردانه به حساب می آید. رایحه این عطر را رمانتیک توصیف کرده اند که گویی قدرتش را از درخشندگی ستارگان می گیرد. ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو لحظه ملاقات جذابیت چرم و بوی مدهوش کننده خس خس است. ساختار بویایی این عطر گیاهی، دریایی، سبز و گلی بوده و از رایحه خنک تلخ و تند برخوردار است. عطر معطر نویت د جانوین اکستریم بلو توسط شرکت جانوین یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده عطر ادکلن در امارات متحده عربی طراحی و تولید شده است  و مناسب استفاده آقایان در فصول گرم بهار و تابستان است. جعبه و بطری عطر به رنگ آبی اقیانوسی بوده و می تواند خنکای اقیانوس را برای شما تداعی کند. 

 

 

رایحه عطر ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو 

ترکیب گشنیز روسی، پوست و چوب بامبو، سفر جدیدی را در حس بویایی آغاز می کند. عناصر غالب در این عطر عبارتند از مرکبات، چرم، چوب. رایحه ی انتهایی و پایه عطر آمبر وود و نت های چوبی است.

 

  • رایحه اولیه: ترنج، گشنیز
  • رایحه میانی: چرم
  • رایحه پایه: روایح چوبی، چوب عنبر

 

 

پخش عمده و تک عطر ادکلن های شرکت جانوین جکوینز

فروشگاه عطر ادکلن جانوین رویال پرفیوم د ایران مرکز پخش و فروش عمده و تک انواع عطر ادکلن های زنانه و ردانه شرکت جانوین است که تمامی محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان و مغازه داران سراسر کشور ارسال می کند. رویال پرفیوم تخصصی ترین سایت خرید آنلاین عطر ادکلن در ایران است و محصولات را با بالاترین کیفیت از نظر ماندگاری و پخش بو و با قیمت ارزان و نرخ عمده پخش می گردد. شما در کمترین زمان ممکن می توانید سفارشات عمده و تکی خودتان را در سایت رویال پرفیوم ثبت کنید. تیم پشتیبانی و ارسال در کوتاه ترین زمان سفارشات را بسته بندی کرده و از طریق پست به هرجایی از کشور برای شما ارسال می کنند. 

 

برای مشاهده و خرید ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو و همه ادکلن های شرکت جانوین که رایحه بهترین ادکلن های برند می باشد به سایت رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

جانوین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن نویت د جانوین اکستریم بلو ایسی میاکه نویت د بلو Nuit D Johnwin Extreme Bleu”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,