عطر ادکلن قائد الفرسان عربی لطافه Qaed Al Fursan

ویژگی‌های محصول
  • برند: الطافه

عطرادکلن قائد الفرسان Qaed Al Fursan عطری زنانه مردانه و خاص با رایحه ی ملایم، خنک و شیرین است. عطر ادکلن قائد الفرسان عربی اصل ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و مناسب برای استفاده در تمام فصول سال می باشد. ادکلن قائد الفرسان با رایحه ی بی نظیر خود یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های عربی موجود در بازار است . فروشگاه رویال پرفیوم مرکز پخش انواع عطر ادکلن عربی شرکت لطافه در ایران می باشد و عطر ادکلن قائد الفرسان را به صورت عمده و تک عرضه می کند. شما می توانید در این صفحه ادکلن قاود الفرسان را سفارش دهید .

برند                  لطافة Lattafa

حجم                 90 میل

جنسیت             مردانه و زنانه

رایحه                 خنک ، ملایم و شیرین

فصل                  تمام فصول

کشور سازنده       امارات

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

10% 640,000 تومان

توضیحات

عطر قائد الفرسان لطافه عربی 100میل Qaed Al Fursan

عطر ادکلن قائد الفرسان Qaed Al Fursan عطری زنانه مردانه و خاص با رایحه ی ملایم ، خنک و شیرین است . عطر ادکلن قائد الفرسان عربی اصل ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و مناسب برای استفاده در تمام فصول سال می باشد. ادکلن قائد الفرسان با رایحه ی بی نظیر خود یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های عربی موجود در بازار است . فروشگاه رویال پرفیوم مرکز پخش انواع عطر ادکلن عربی و نمایندگی شرکت لطافه در ایران می باشد و عطر ادکلن قائد الفرسان را به صورت عمده و تک عرضه می کند. قیمت خرید عطر قائد الفرسان عمده و ارزان می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید در این صفحه سفارش دهید .

معرفی عطر ادکلن قائد الفرسان عربی لطافه

عطر قیمت ادکلن قائد الفرسان محصول شرکت لطافه است که با رایحه ملایم و شیرین یکی از پر فروش ترین عطر ادکلن های مردانه زنانه بازار است که به طور مشترک بین خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد . عطر ادکلن قائد الفرسان از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. این ادکلن مردانه زنانه عربی با مناسب ترین قیمت و به قیمت عمده در فروشگاه رویال پرفیوم عرضه می گردد.

چرا عطر قائد الفرسان زنانه مردانه عربی را انتخاب کنیم؟

شرکت ادکلن لطافه یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده عطر ادکلن در امارات متحده می باشد که عطر قائد الفرسان را با استفاده از بهترین رایحه های اورجینال طراحی و تولید کرده است و به همین دلیل این ادکلن عربی ماندگاری و رد بوی بالایی از خود بر جا می گذارد.این ادکلن عربی با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب یک انتخاب ویژه برای خانم ها و آقایان عزیز می باشد. 

عطر ادکلن قائد الفرسان عربی یک انتخاب ویژه برای کادو و هدیه دادن 

اگر قصد خرید عطر ادکلن مردانه خوشبو و خاص برای کادو و هدیه دادن هستید  پیشنهاد ما خرید عطر ادکلن قائد الفرسان عربی لطافه با قیمت خرید عمده و ارزان می باشد. خرید ادکلن مردانه قائد الفرسان یک پیشنهاد ویژه از رویال پرفیوم می باشد . این ادکلن مردانه زنانه عربی را می توانید در مناسبت های مختلفی همچون سلگرد ازدواج ، روز تولد ، ولنتاین و یا دیگر مناسبت ها به عزیزان خود هدیه دهید . عطر قائد الفرسان با رایحه  ملایم و آرامش بخشی که دارد حس شادابی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد . 

قائد الفرسان Qaed Al Fursan شاهکار شرکت لطافه

خرید ادکلن قائد الفرسان مردانه بسیار خوشبو و جذاب است که شرکت لطافه با تولید این ادکلن یک ادکلن زنانه مردانه را فوق العاده خوشبو را به بازار عرضه کرده است . این ادکلن عربی لطافه مناسب استفاده برای تمامی سنین و هم چنین تمامی فصول سال است . خرید عطر ادکلن زنانه مردانه قائد الفرسان لطافه برای تمامی افرادی که به دنبال خرید ادکلن زنانه مردانه اصل هستند از بهترین گزینه هاست .

 

 

 رایحه عطر ادکلن قائد الفرسان عربی

رایحه های بکار رفته در این ادکلن اورجینال و خالص می باشد و از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است . رایحه اولیه ادکلن شامل ترنج ، سیب، توت وحشی ، روایح چوبی و توس تار است که شروع بسیار خوشبویی دارد . رایحه میانی شامل گل یاسمن ، گل سرخ ،پاتچولی ، روایح چوبی و روایح گلی می باشد که انرژی مثبت فراوانی را به ارمفان می آورد و رایحه انتهایی نیز شامل مشک ، وانیل ، خزه بلوط ، آمبرگریس و گیاهان معطر است . ساختار بویایی این عطر بر  پایه رایحه میوه ای ، گلی ، چوبی و گیاهان معطر است . 

خرید آنلاین عطر ادکلن قائد الفرسان عربی لطافه به قیمت عمده و ارزان

 عطر ادکلن قائد الفرسان لطافه را با قیمت خرید عمده و ارزان از نمایندگی شرکت لطافه  و مرکز پخش عطر ادکلن های لطافه در ایران تهیه کنید . خرید عطر عربی قائد الفرسان برای کسانی که به دنبال خرید عطر ادکلن عربی هستند گزینه بسیار مناسبی است . شرکت لطافه در ساخت این ادکلن از بهترین رایحه های اورجینال و خالص استفاده کرده است که ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد . این ادکلن مناسب خانم ها و آقایان شیک پوشی می باشد که برای خوشبویی خود اهمیت زیادی قائل هستند . شما عزیزان می توانید این ادکلن آرامش بخش را در این صفحه از سایت رویال پرفیوم خریداری کنید . 

 

 

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن قائد الفرسان عربی لطافه

عطر ادکلن قائد الفرسان ظاهر و بسته بندی شیک و زیبایی دارد و مناسب خانم ها و آقایان جذاب طراحی و تولید شده است .جعبه این ادکلن به رنگ مشکی می باشد که در مرکز آن یک اسب طلایی رنگ در حال حرکت با سرعت بالا حک شده است . این نشان خبر از قدرت پخش بو و ماندگاری بالای این عطر می دهد . روی شیشه و جعبه ادکلن نام ادکلن Qaed Al Fursan نوشته شده است .عطر ادکلن قائد الفرسان لطافه بسیار خوش دست و جمع و جور است که به راحتی می توان روی باس یا نبض خود اسپری کرد . 

 

 

پر فروش ترین عطر ادکلن های عربی در بازار

همیشه مصرف کنندگان عزیز به دنبال خرید پر فروش ترین ، بهترین و خوشبو ترین عطر ادکلن های موجود در بازار هستند .آیا همه می توانند در فروشگاه های عطر ادکلن ،محصولی با معیار های بالا پیدا کنند؟ رویال پرفیوم یکی از فروشگاه های پخش عمده انواع عطر ادکلن های عربی در ایران می باشد که این مشکل را برای خانم ها و آقایان حل کرده کرده است و پر فروش ترین و محبوب ترین و پر مصرف ترین عطر ادکلن ها را در سایت رویال پرفیوم قرار داده است . خانم ها و آقایان می توانند در سایت رویال پرفیوم با بررسی  مشخصات محصولات مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند و در هزینه های خرید عطر ادکلن صرفه جویی کنند.  

 

 

پخش عمده و تک عطر ادکلن های شرکت لطافه به قیمت عمده در ایران

فروشگاه رویال پرفیوم عطر ادکلن قائد الفرسان و همه ی عطر ادکلن شرکت لطافه را به صورت عمده و تک پخش می کند . مصرف کنندگان عزیز و فروشگاه های پخش عطر ادکلن در ایران می توانند این محصول را به صورت عمده از فروشگاه عطر ادکلن رویال پرفیوم تهیه کنند تا در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال شود . پخش عمده و تک این ادکلن در نمایندگی شرکت لطافه در ایران عرضه می گردد. کسانی که قصد خرید محصولات شرکت لطافه را دارند می توانند عطر ادکلن های زنانه و مردانه را به صورت مستقیم و بدون واسطه های بازار از سایت عطر ادکلن لطافه تهیه کنند. واردات مستقیم ، حذف واسطه های بازار ، قیمت فروش ارزان از مزایای خرید عطر ادکلن در فروشگاه رویال پرفیوم می باشد.  

توضیحات تکمیلی

برند

الطافه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن قائد الفرسان عربی لطافه Qaed Al Fursan”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,