منو
عطر و ادکلن رویال
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای خرید اینترنتی عطر

خرید اینترنتی عطر

 خرید عطر به دلیل تنوع در برند و رایحه یکی از پیچیده ترین خریدهای ممکن است و اگر بخواهیم اینترنتی خرید کنیم کمی دشوار تر می شود.

در خرید اینترنتی، عطر ها را نمی‌توان بو کرد و مقدار ماندگاری و نوع عطر را نمیتوان تشخیص داد.

البته اگر بخواهم عطری را که قبلا از استفاده کرده ایم خریداری کنیم،

با رفتن به یک سایت معتبر و مطمئن شدن از اصلی بودن آن به راحتی می توان با چند کلیک ،

عطر مورد نظر خود را سفارش دهید و در درب منزل تحویل گرفت.

اما مشکل اصلی زمانی است که می خواهیم یک عطر را که تا به حال از آن استفاده نکرده ایم را خریداری کنیم،

که این کار ریسک بالایی در پی دارد.

اما جالب است بدانید که با داشتن اطلاعات کافی در مورد عطر، میتوانید بدون بو کردن آن را خریداری کنید.

ما در این مقاله این نکات و اطلاعات را برای شما بیان کرده ایم . با ما همراه باشید.

مزایای خرید اینترنتی عطر

امروزه اکثر افراد به دلیل مشغله های فراوان خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

عطر ها نیز یکی از خریدهایی است که میتوانید اینترنتی انجام دهید که مزایایی نیز به همراه دارد.

 

۱_ صرفه جویی در زمان:

می‌دانید که خرید عطر یکی از وقت ترین خرید ها می باشد.

زیرا شما باید عطر های متنوع و زیادی را تست کنید و در صورتی که مورد پسند شما نباشد،

باید به فروشگاه های دیگر سر بزنید.

اگر شما فردی هستید که زمان برای شما بسیار ارزشمند است

و یا حوصله خرید به صورت حضوری را ندارید به راحتی با یک گوشی و یا لب تاب ،

می توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

 

۲_ تنوع بالا در فروشگاه های اینترنتی:

همانطور که گفته شد خرید عطر بسیار پیچیده است،

و در صورتی که عطر های یک فروشگاه مورد پسند شما نباشد ناچار به رفتن به فروشگاه های دیگر می شوید.

اما در فروشگاه های اینترنتی انواع زیادی از عطر وجود دارد که شما با حوصله و دقت

می توانید عطر مورد نظر خود را با چند کلیک پیدا کنید.

 

۳_ قیمت مناسب:

در فروشگاه‌های حضوری برای خرید یک عطر با قیمت مناسب،

باید با صرف وقت زیاد تک به تک فروشگاه ها را رفت تا بتوان قیمت ها را با هم مقایسه کرد.

اما در فروشگاه های اینترنتی به راحتی با جستجوی عطر مورد نظر و مشاهده قیمت ها در یک مدت زمان کم میتوانید

قیمت ها را با هم مقایسه و یک عطر با قیمت مناسب بدون تست کردن خریداری کنید.

همچنین زمانی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می‌شود،

دیگر نیازی به هزینه دکوراسیون ، اجاره و نگهداری از فروشگاه را ندارد

و تنها هزینه توسعه وب سایت فروش اینترنتی بر عهده آنهاست،

بنابراین در فروشگاه های اینترنتی قیمت عطر ها نسبت به فروشگاه ها مناسب تر

و از تخفیفات و پیشنهادات شگفت‌انگیزی برخوردار است.

 

نکاتی که باید قبل از خرید اینترنتی عطر به آنها توجه کرد:

۱_ بطور کامل تحقیق کنید:

این روزها همه ما قبل از خرید،اطلاعات کاملی از محصول که می خواهیم بخریم را در اینترنت جستجو می کنیم

و سپس برای خرید تصمیم گیری می کنیم.

این جستجو در واقع مجهز کردن خودتان به اطلاعات بیشتر قبل از فشار دادن دکمه خرید می باشد.

قبل از شروع به تحقیق و جستجو ابتدا مشخص کنید که عطری که می‌خواهید سفارش دهید به چه منظوری

و در چه شرایطی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای مهمانی می خواهید یا استفاده روزمره؟ برای برنامه های رسمی می خواهید یا برای جلب توجه دیگران؟

شما می توانید تمام خواسته هایتان از یک عطر را روی یک برگه بنویسید و هنگام جستجو کردن عطر ها ،

مشاهده کنید که آیا خواسته های شما جزء ویژگی‌های آن عطر است یا نه. به این صورت خرید شما راحت تر می شود.

 

۲_ درباره ی گروه های بویایی مختلف اطلاعات کسب کنید:

برای خرید اینترنتی عطر، لازم است که با اصطلاحات مربوط به ساختار و رایحه عطر ها آشنا شوید.

انواع رایحه ها 

عطر ها رایحه های گوناگونی دارند.

رایحه گل | floral fragrance

رایحه چوب | wooded fragrance

رایحه مرکباتی | citrus fragrance

رایحه شرقی | oriental fragrance

اقیانوسی | ocean fragrance

رایحه میوه ای | fruity fragrance

رایحه ادویه ای | spicy

رایحه گیاهی 

برای توضیحات بیشتر درباره رایحه عطر ها کلیک کنید.

نت ها

عطر ها شامل سه لایه بولایی به نام  نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی می باشد.

نت ابتدایی: بویی که تا ۱۵ دقیقه بعد از اسپری کردن عطر به مشام می‌رسد نت ابتدایی میگویند.

نت میانی: بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه بعد از اسپری عطر بوی نت های میانی به مشام می رسد.

نت پایانی: حدود یک ساعت بعد از اسپری کردن عطر، بوی نوت‌های پایانی به نشان نمی رسد.

انواع عطر ها 

عطر ها از نظر غلظت و ماندگاری به ۵ دسته تقسیم می شوند.

۱_ عطر (پرفیوم، perfume)

 غلیظ ترین عصاره عطر یا پرفیوم نام دارد.

۲_ ادو پرفیوم (Eau de perfume)

ادو پرفیوم به اختصار EDP از نظر میزان غلظت اساس معطر بکار رفته و جایگاه دوم دارد.

۳_ادو تولیت (Eau De toilette)

ادو تولیت به اختصار  ۵EDT الی ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر دارد.

۴_ادکلن (ادوکلن، Eau De cologne)

ادکلن به اختصار EDT از غلظت بسیار کمی برخوردار است، در واقع تنها ۲ تا ۷ درصد اسانس خالص معطر در ساخت آن بکار رفته است.

۵_ اوفرش (ائوفرش، Eau Fraiche)

اوفرش شباهت زیادی به ادکلن دارد اما در تولید آن ها فقط ۱ الی ۳ درصد اسانس روغنی معطر استفاده شده است.

برای توضیحات بیشتر درباره انواع عطر ها کلیک کنید.

 

۳_ به توضیحات هر عطر توجه کنیم:

پس از آگاهی از انواع مختلف عطرها و رایحه آن به توضیحات هر عطر دقت کنید.

توضیحات هر محصول نشان دهنده ویژگی های آن است.

در این توضیحات معمولاً احساساتی که با بو کردن رایحه ایجاد می شود را بیان می ‌کند.

اما باید دقت کنید که فروشگاه های غیر معتبر اطلاعات غلطی را در اختیار شما قرار می دهند.

پس ابتدا از معتبر بودن آن سایت مطمئن شوید.

 

۴_ به نظرات و امتیاز های دیگران درباره ی هر عطر دقت کنید:

بررسی نظرات دیگران به هر محصول کمک زیادی به شما در خرید اینترنتی می کند.

با مراجعه به وبلاگ تخصصی عطرها ، می‌توانیدنظرات دیگران را در قسمت دیدگاه‌های ارائه شده

زیر هر محصول موجود در فروشگاه را مطالعه کنید و اطلاعات کافی را به دست آورید.

در این نظرها اطلاعات جزئی تری را راجع به بو، میزان ماندگاری و پخش بو را به دست می آورید.

بنابراین با استفاده از این نظرات می‌توانید انتخاب مناسب تر و بهتری را در خرید اینترنتی عطر داشته باشید

و یک عطر خوب را بدون تست خریداری کنید.

 

۵_ در خرید اینترنتی عطر ها به رنگ شیشه و دسته بندی عطرها توجه کنید:

رنگ جعبه و بسته بندی و شیشه عطر ها تنها برای زیبایی نیست

و هر رنگ معنایی در خود دارد که در خرید اینترنتی عطر می ‌تواند به ما کمک کند.

رنگ های زیر برای رایحه های گفته شده استفاده می شوند:

 

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ آبی : رنگ آبی در عطر ها که معمولاً آبی یخی می باشد نشان دهنده طراوت و خنکی عطر است.

این اطاعت های آبی و دریایی هستند و حس طراوت و نمک دریایی را در بوی خود دارند.

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ طلایی: رنگ طلایی نشان دهنده محتویات غنی و ترکیبات غلیظ می باشد.

این عطرها کلاسیک هستند و مناسب برای مهمانی و مجالس است.

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ زرد و نارنجی: این دو رنگ نشان دهنده گرم و یا شیرین بودن عطر می باشد.

این نوع عطر حس خود انگیختگی، شادی و هیجان را به همراه دارد. عطرهای رنگ زرد یا نارنجی حاوی مرکبات و مناسب برای روزهای گرم تابستانی می باشد .

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ قرمز: این نوع عطر بوی تند و تیزی دارد، رنگ قرمز نماد انرژی زیاد و احساساتی همچون شادابی و سرزنده بودن است.

این عطر رایحه ای اغواگرانه و جذاب و تند دارد.

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ تیره: عطر هایی به رنگ مشکی، قهوه ای و یا دودی رایحه گرم، تند، چرم و عود را به همراه دارد.

این عطر بسیار رسمی میباشد و مناسب شب است طبع آن تند و تلخ می باشد.

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ سبز: رنگ سبز دارای رایحه مدیترانه ای نشانه‌ای از مرکبات ، گیاهان معطر و چمن را در ترکیب بویایی خود دارند.

برای خرید این عطر کلیک کنید.

رنگ صورتی: رنگ صورتی نشان دهنده ملایم و لطیف بودن است. در ترکیب آن از گل ها و میوه های شیرین استفاده شده است.

 

۶_ در خرید اینترنتی عطر ها به قیمت توجه نکنید:

قیمت بالای محصولات نشان دهنده یک عطر خوب نیست.

و همچنین بر عکس؛ اگر دیدین عطری بسیار ارزان و تخفیف خیلی زیادی هست

در اصل و با کیفیت بودن آن عطر شک داشته باشید.

پس حتما عطری را انتخاب کنید که از نظر قیمت مناسب و معقول باشد.

 

سخن آخر

امیدواریم با نکاتی که در اختیار شما گذاشته ایم تجربه کافی را بدست اورده و بتوانید یک خرید اینترنتی موفقی را داشته باشید.

حتما فراموش نکنید که خرید از یک سایت معتبر یکی از مهم نرین نکاتیست که باید به آن توجه کرد.

Royal perfume یکی از معتبر ترین روشگاه های اینترنتی عطر می باشد که دارای مطنوع ترین عطر ها با بهترین برند هاست.

در این فروشگاه تمام ویژگی های عطر بیان شده و شما با خیال راحت می توانید عطر مورد پسند خود را با بهترین قیمت سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاهده فروشگاه اینترنتی Royal perfume کلیک کنید.

با Royal perfume  همیشه خوشبو بمانید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*