عطر ادکلن شیخ الشباب مردانه ارض الزعفران Sheikh Al Shabab

ویژگی‌های محصول
  • برند: ارض الزعفران

عطر شیخ الشباب Sheikh Al Shabab عطری است زنانه مردانه و شیک که رایحه ای خنک و شیرین دارد. ادکلن شیخ الشباب با کیفیت بالا در دسته بندی عطر ادکلن عربی محصول شرکت ارض الزعفران تولید کننده بهترین عطر ادکلن های زنانه و مردانه می باشد . این عطر از بوی قوی و ماندگاری بالا برخوردار است و با بوی فوق العاده خاص و خیره کننده خود مناسب برای مهمانی ها و تمام فصول سال می باشد. قیمت خرید عطر ادکلن عربی شیخ الشباب در فروشگاه رویال پرفیوم به صورت عمده و تک به قیمت ارزان و عمده پخش می گردد.

برند                   ارض الزعفران

حجم                 100 میل

جنسیت              زنانه ومردانه

رایحه                 خنک وشیرین

فصل                   چهارفصل

کشورسازنده        امارات

موجود در انبار
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
بازگشت
  • ارسال توسط عطر و ادکلن رویال
    توجه: ما در فروشگاه رویال با تمامی عزیزان دارنده سایت و آنلاین شاپ همکاری داریم ومیتوانیم کالای مشتری شما را با مشخصات خودتون به آدرس مشتریتون ارسال کنیم ارسال کالا همه روزه به سراسر کشور داریم

8% 570,000 تومان

توضیحات

عطر ادکلن شیخ الشباب ارض الزعفران مردانه و زنانه 100میل Sheikh Al Shabab

ادکلن شیخ الشباب Sheikh Al Shabab عطری است زنانه مردانه و شیک بارایحه ای خنک و شیرین. ادکلن عربی شیخ الشباب با کیفیت بالا در دسته بندی عطر ادکلن عربی محصول شرکت ارض الزعفران تولید کننده بهترین عطر ادکلن های زنانه و مردانه می باشد .این عطر عربی از بوی قوی و ماندگاری بالا برخوردار است و با بوی فوق العاده خاص و خیره کننده خود مناسب برای مهمانی ها و تمام فصول سال می باشد.قیمت خرید عطر ادکلن شیخ الشباب در فروشگاه رویال پرفیوم  به صورت عمده و تک به قیمت ارزان و عمده پخش می گردد.

معرفی عطر ادکلن شیخ الشباب عربی Sheikh Al Shabab

عطر ادکلن Sheikh Al Shabab شیخ الشباب یک عطر عربی مردانه است که از ماندگاری بالایی برخوردار است هم آقایان و هم خانم ها می توانند به طور مشترک از آن استفاده کنند. خرید ادکلن عربی شیخ الشباب دسته بندی محبوب ترین و پر فروش ترین ادکلن های دنیا قرار دارد و شما می توانید این عطر بی نظیر را از سایت رویال پرفیوم سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. عطر ادکلن های عربی مجموعه ای از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین ادکلن هایی هستند که آقایان و خانم ها طرفدار آن هستند. این عطر ادکلن مردانه زنانه رایحه خنک و ملایم دارد و با استفاده از رایحه های اورجینال و طبیعی در ترکیباتش ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. 

چرا عطر ادکلن شیخ الشباب عربی را انتخاب و خریداری کنیم؟

ادکلن مردانه زنانه شیخ الشباب عربی زنانه و مردانه و کاملا عربی متناسب با سلیقه آقایان و خانم ها طراحی و تولید شده این ادکلن در دسته بهترین ادکلن های عربی پر فروش قرار دارد که یک حس و حال مثبت و سرشار از انرژی رابه شما منتقل می کند. عطر و ادکلن های عربی مجموعه ای از پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن هایی هستند که آقایان و خانم هابه شدت طرفدار آن هستند.عطر ادکلن عربی شیخ الشباب با کیفیت بی نظیر محصول شرکت ارض الزعفران در کشور امارات متحده می باشد که معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت تولید کننده عطر ادکلن عربی است که عطر ادکلن های خود را به سراسر دنیا صادر می کند.

قیمت خرید فروش عطر ادکلن عربی شیخ الشباب زنانه مردانه

عطر ادکلن شیخ الشباب عربی یک عطر ادکلن زنانه مردانه است که خانم ها و هم آقایان به طور مشترک می توانند از این ادکلن زنانه مردانه استفاده کنند. این عطر با استفاده از رایحه های اورجینال و اصل در ترکیباتش ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد .قیمت خرید عطر ادکلن شیخ الشباب در فروشگاه رویال پرفیوم نمایندگی شرکت ارض الزعفران در ایران به قیمت عمده می باشد .فروشگاه رویال پرفیوم تخصصی ترین سایت فروش عطر ادکلن می باشد که تمامی محصولات را به صورت عمده از امارات متحده به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات می کند و به همین دلیل عطر ادکلن های موجود در این فروشگاه به قیمت عمده و ارزان تر از همه جا عرضه می گردد. 

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن شیخ الشباب عربی

ظاهر و بسته بندی عطر ادکلن شیخ الشباب مردانه زنانه بسیار شیک و لاکچری و طراحی شده است .این ادکلن عربی در دسته پرفروش ترین عطر ادکلن عربی قرار دارد که بسیاری از خانم ها و آقایان از آن به طور مشترک استفاده می کنند. روی شیشه و جعبه نام ادکلن با فونت زیبا نوشته شده است . شیخ الشباب بسیار خوش دست و جم وجور طراحی شده است که به راحتی در دست جای می گیرد و آماده اسپری می شود . قیمت خرید عطر ادکلن مردانه زنانه عربی با قیمت مناسب و ازران در فروشگاه رویال پرفیوم امکان پذیر می باشد که می توانید با کمترین هزینه یک ادکلن عربی شیک با رایحه خنک و ملایم تهیه کنید و از رایحه بی نظیر آن لذت ببرید . 

ماندگاری و پخش بوی عطر ادکلن عربی شیخ الشباب

عطر ادکلن شیخ الشباب از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است زیرا رایحه های بکار رفته در ایران ادکلن اورجینال و طبیعی هستند .شرکت عطر ادکلن ارض الزعفران یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین شرکت های تولید کننده عطر ادکلن عربی در امارات متحده دبی است که تمامی محصولات خود را با استفاده از بهترین اسانس های اورجینال و اصل طراحی و تولید می کند وبه بازار عطر ادکلن جهان صادر می کند. فروشگاه رویال پرفیوم بزرگترین وارد کننده عطر ادکلن عربی از امارات متحده می باشد که تمامی محصولات را به قیمت مناسب و نرخ عمده پخش می کند. 

رایحه عطر ادکلن شیخ الشباب 

عطر ادکلن شیخ الشباب از نت های گل یاس ،مشک سفید ،گشنیز ،فلفل سیاه و مرکبات ساخته شده است که ترکیب این نت ها باهم رایحه فوق العاده بی نظیری به وجود آورده اند که ماندگاری بسیار بالایی دارند که پس از استفاده حس شادی و نشاط به شما هدیه می دهد.تمامی رایحه های بکار رفته در این ادکلن اورجینال و اصل می باشد و به همین دلیل این عطر ادکلن عربی ماندگاری بالایی دارد . 

  • رایحه ها:یاس،مشک سفید،گشنیز،فلفل سیاه،مرکبات،خزه بلوط

مرکز پخش عمده عطر ادکلن های عربی در ایران 

فروشگاه عطر ادکلن رویال پرفیوم نمایندگی شرکت ارض الزعفران انواع عطر ادکلن زنانه و مردانه عربی با ماندگاری و پخش بوی بالا را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به دست فروشگاه های عطر ادکلن و مصرف کنندگان در ایران می رساند. اگر فروشنده عطر ادکلن هستید می توانید برای خرید عمده و محصولات مورد نیاز خود می توانید با مدیریت فروش رویال پرفیوم تماس بگیرید یا سفارش های خود را در سایت رویال پرفیوم ثبت کنید. تمامی محصولات مو جود در این فروشگاه به قیمت عمده و زیر قیمت بازار عرضه می گردد. فروشگاه رویال پرفیوم انواع عطر ادکلن زنانه مردانه فرانسوی ، عربی و اماراتی را با قیمت عمده پخش می کند .

برای مشاهده و خرید ادکلن شیخ الشباب و همه ادکلن های شرکت ارض الزعفران به سایت رویال پرفیوم royalperfum.ir مراجعه و  با قیمت مناسب خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

ارض الزعفران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن شیخ الشباب مردانه ارض الزعفران Sheikh Al Shabab”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,